S: Zündapp cs50-81 SÅLD!!!

Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
p johansson skrev:vad menar du med ggr2 alf-johan???
Bara för att vi kommer från samma ställe så är vi båda idioter då eller??

Jävla påhopp.. eller du kanske tycker att alla som inte bor i världsmetropolen Almunge är idioter??
För det första så är Almunge en byhåla, och där bor också idioter, inget påhopp , du har missuppfattat ggr 2 betyder dubbel, och skrevs som stöd till den som själv nämnde ordet idiot, och blev missbjuden , när det gällde att ni bodde på samma ställe, så tyckte jag det var underligt att kalla varandra för idiot, hoppas att jag kunnat förklara vad ggr 2 betyder, så snacka inte om påhopp. :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
p johansson

Inlägg av p johansson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha.. Så kan det va Alf-Johan va lite less bara..
Alla är idioter här med speciellt den snålkuken som bjöd 1500..
Jag är född med den oturen att vara den personens lillebror dessutom 8)

Men tycker nästan att ni övriga kan ta den här diskussionen nån annanstans då det här börjar bli rena jävlar facebookbloggen.. Kan inte bara dom som är seriöst intresserade av zundappen skriva i denna tråd och ni som tycker att det är så jävlar dyrt ni ser väl även att det står bud i annonsen??, satte priset på den nivån för att slippa mail från finniga 14åringar.. Tycker inte att dom ska åka på nåt som går fortare än 28 kmh.. Men det är bara min åsikt och vad jag tycker.. Har ni andra åsikter så kan ni Maila dom till : dontgiveashit@retardnation.com

/Patrik J <!-- </EdIndex> --></div>
p johansson

Inlägg av p johansson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha.. Så kan det va Alf-Johan va lite less bara..

Men tycker nästan att ni övriga kan ta den här diskussionen nån annanstans då det här börjar bli rena jävlar facebookbloggen.. Kan inte bara dom som är seriöst intresserade av zundappen skriva i denna tråd och ni som tycker att det är så jävlar dyrt ni ser väl även att det står bud i annonsen??, satte priset på den nivån för att slippa mail från finniga 14åringar.. Tycker inte att dom ska åka på nåt som går fortare än 28 kmh.. Men det är bara min åsikt och vad jag tycker.. Har ni andra åsikter så kan ni Maila dom till : dontgiveashit@retardnation.com

/Patrik J <!-- </EdIndex> --></div>
flora

Inlägg av flora »

tommyå skrev:
flora skrev:Sålde en CS50 förra sommaren som endast gått 245 mil och den var i perfekt original skick och jag fick 11000:- för den.
Bild

Uploaded with ImageShack.us
Köpt i Skåne????
Nej den köpte jag av första ägaren i Sturefors utanför Linköping. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

p johansson skrev:Haha.. Så kan det va Alf-Johan va lite less bara..

/Patrik J
Hej , Min kusin uppe i dalarna var intresserad jag slängde iväg ett mail till dig med hans tel nr ... Han bjuder bra , men han har endast tid att köpa den idag eller i morgon sedan åker han på jobb ett halvår.

Hade bra alla nu åker jag t.o.m på en minisemester <!-- </EdIndex> --></div>
p johansson

Inlägg av p johansson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->prissänkt till 8500 utan tjafs.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
p johansson

Inlägg av p johansson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Och med det vill du säga?? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

p johansson skrev:prissänkt till 8500 utan tjafs..
Och med det vill du säga?? <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
p johansson

Inlägg av p johansson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snabbt och smidigt helt enkelt.. <!-- </EdIndex> --></div>
p johansson

Inlägg av p johansson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snabbt och smidigt helt enkelt.. <!-- </EdIndex> --></div>
p johansson

Inlägg av p johansson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->SÅLD!!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar