Bambino

Tips, frågor och allmänt snack.
Pars
Inlägg: 21
Blev medlem: 25 jun 2008, 23:00
Ort: Bollebygd

Bambino

Inlägg av Pars »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är också intresserad av dekaler till Bambino.Hur får man vattendekaler att hålla?

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
mm.olofsson
Inlägg: 9
Blev medlem: 29 sep 2009, 23:00
Ort: Falkenberg

Bambinodelar

Inlägg av mm.olofsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej!
Jag håller på att renovera min andra bambino men saknar pedalgummi till den. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström
Inlägg: 5405
Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
Ort: Kvicksund

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fins en cykelhandlare i Eskilstuna som har nos, även plåtarna.
Vet ej vad dom heter, men dom har inne på gården bakom cafe kaka.
Andra Eskilstunabor här på nätet kanske vet. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Re: Bambino

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pars skrev:Jag är också intresserad av dekaler till Bambino.Hur får man vattendekaler att hålla?

Bild

Bild
Vattendekalerna håller om du klarlackar över dom. De är gjorda för det.
Vilken fräsch Bambino! Är det din? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Marqz
Inlägg: 63
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Umeå

Inlägg av Marqz »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varför ser man inte bilderna på Bambinon?
Det är bara röda kryss.... :cry:

oj nu ser jag dom...konstigt....måste vara min dator det är fel på...


Mvh Markus <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ibland är det hög belastning på forumet och då kan det dröja lite innan bilderna laddats upp till inlägget. Men det beror också på vilken kapacitet din dator har. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
mm.olofsson
Inlägg: 9
Blev medlem: 29 sep 2009, 23:00
Ort: Falkenberg

Bambino

Inlägg av mm.olofsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för tipset om cykelhandlaren i Eskilstuna. Jag hittade dom och väntar svar därifrån om pedalerna. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Pars
Inlägg: 21
Blev medlem: 25 jun 2008, 23:00
Ort: Bollebygd

Inlägg av Pars »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej Alla,

Tyvärr är det inte min Bambino,det är bara en par bilder som jag ska ha som förebild när jag gör iordning min egen.Jag saknar stället till min undrar om det finns hos cyckelaffären i Eskilstuna också.kan ni vara snälla och skicka telefon nummer eller e-mail adress till mig.

Pars <!-- </EdIndex> --></div>
mm.olofsson
Inlägg: 9
Blev medlem: 29 sep 2009, 23:00
Ort: Falkenberg

Inlägg av mm.olofsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej! Mailadressen till cykelaffären i Eskilstuna är: info@citycykel.se

den heter City Cykel & Cykelverkstad. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har en custombambino konverterad till gunghäst som jag gjorde åt min kille när han var liten. klart grabben ska fostras till biker ingen fjollig gunghäst här inte. Men ni behöver inte vara oroliga..inget av originalgrejerna är pajjade å allt finns kvar (ni vet ju hur jag är..)
jag kan fixa ett foto om ni påminner mig. har inte nämnats pula ihop den till original ännu den e ju lite mer unik i detta utförande :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:jag har en custombambino konverterad till gunghäst som jag gjorde åt min kille när han var liten. klart grabben ska fostras till biker ingen fjollig gunghäst här inte. Men ni behöver inte vara oroliga..inget av originalgrejerna är pajjade å allt finns kvar (ni vet ju hur jag är..)
jag kan fixa ett foto om ni påminner mig. har inte nämnats pula ihop den till original ännu den e ju lite mer unik i detta utförande :wink:
:lol: Helt rätt, de ska fostras i tid. Den vill jag se!!!! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
mm.olofsson
Inlägg: 9
Blev medlem: 29 sep 2009, 23:00
Ort: Falkenberg

Inlägg av mm.olofsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hoppas vi får se bilden snart. Jag skall ordna bilder på mina så fort jag kan också. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tjaa.. :roll:
här kommer ngn bild på el bambino.
detta är ju som ni ser inget seriöst custombygge. Utan en mer akut åtgärd för att grabben skulle slippa förnedringen av att gunga på en fjollig gunghäst. Som ni kanske ser är det en utskuren spånskiva som jag penselmålat dit en cool panheadmotor på. å om ni tittar noga så har den även det populära korset som luftburk å då ska ni veta att detta är låångt före det blev poppis på discovery..han var riktigt före grabben min :wink: snabbt å enkelt å mkt uppskattat (även av kompisarna)

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
bodda
Inlägg: 563
Blev medlem: 30 jul 2008, 23:00
Ort: linköping

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det var ju till och med en gungcyckel som jag skulle kunna rida på :D
för länge sen så såg jag en trehjulig bambinocyckel som låg på en tipp
har alldrig sett den modellen sen dess :? den var häftig, en minitrike :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
mm.olofsson
Inlägg: 9
Blev medlem: 29 sep 2009, 23:00
Ort: Falkenberg

Inlägg av mm.olofsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul att se att det finns folk med fantasi. Hoppas fler fortsätter skicka in bilder på bambinos. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar