<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt fin racer med potens, den går att göra riktigt fin, jävlar vad det rycker i händerna <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:OJ!
Ett måste att få i tävlingsskick igen. Är det din eller har du snott bilderna?
Nej, har inte snott bilderna, den tillhör mannen jag hämtade Ducati mopparna hos, Men han har bara en, så jag blir inte ägare till nån <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Med säkerhet 60 tal, en sån motor hade vi på min sons första moppe som gjordes om till cross han var då 10 år så det var- 73, <!-- </EdIndex> --></div>
alf-johan skrev:Med säkerhet 60 tal, en sån motor hade vi på min sons första moppe som gjordes om till cross han var då 10 år så det var- 73,
Ja nu har jag läst, där står det 1964? jag tror förr 1966? denna maskin gick i så fall på banorna mot Kreidler, hur trorni att det gick?
Men att renovera den vore en dröm <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja så ser en riktig Suka ut, stor skillnad om man jämför med hemmabygget från samma sextiotal
Det som gör det hela intressant med hemmabygget är att det finns en historik bakom den <!-- </EdIndex> --></div>