Frukost/Lunch/Brunch..

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm jo det börjar nog suga lite efter frukost nu... :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor
Inlägg: 5504
Blev medlem: 08 sep 2010, 23:00
Ort: Mora/Nusnäs, Sverige

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om en (1) Timme bjuder jag alla forum medlemmar på KÅLPUDDING m GRÄDDSÅS, LINGONSYLT å PÄRER ! Var här i tid :wink:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor
Inlägg: 4294
Blev medlem: 23 jul 2008, 23:00
Ort: Ullånger

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:shock: Kålpudding!!! En av mina absoluta favoriter.
Att du ska bo så avsides.... :wink: Jag hade ätit dig ur huset. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Lasse väss skrev:Om en (1) Timme bjuder jag alla forum medlemmar på KÅLPUDDING m GRÄDDSÅS, LINGONSYLT å PÄRER ! Var här i tid :wink:

Bild

hmmm förbaskat oxå...lite svårt å ta sig till dig på en timme... :roll: annars så håller ja me Hasse angående käket...jag är ju inte så farlig å stoppa i mig, men Hasse sägs äta som en Häst.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor
Inlägg: 5504
Blev medlem: 08 sep 2010, 23:00
Ort: Mora/Nusnäs, Sverige

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Utökar tidsfristen med 30 min ! glömde att jag får göra såsen sist (när kålpuddingen är klar) ska ju ha vätskan därifrån :)

SÅ ! Om 30min är det mat :wink:

( Hasse du hinner, sväng bara höger i Huddik :wink:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor
Inlägg: 5504
Blev medlem: 08 sep 2010, 23:00
Ort: Mora/Nusnäs, Sverige

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I kvälls blir det Kinawok ! Finns det några här som är sugna så börja åk redan nu dåååå :lol: Köpte lite mkt råvaror, så det kommer att räcka till en massa moppefolk :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ni kan kallt räkna med att vi kommer och våldgästar er vid middagstid... Kanske i vår, eller vad säger du Lasse? Men vi ska inte göra det lätt för er, jag har omfattande matallergi :whistle2: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor
Inlägg: 5504
Blev medlem: 08 sep 2010, 23:00
Ort: Mora/Nusnäs, Sverige

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Ni kan kallt räkna med att vi kommer och våldgästar er vid middagstid... Kanske i vår, eller vad säger du Lasse? Men vi ska inte göra det lätt för er, jag har omfattande matallergi :whistle2:
mistick_yes.gif Skynda er i vår då :wink: Ang matallergi så är det det minsta problemet :wink: Lena kan allt om olika "Gluten" "Laktos" och andra olika, När vi säljer mat på Vikingamarknader så har vi (som oftast dom enda försäljarna) mat till ALLA :wink: (Veg, Lakto, Gluten,Mjölk,...mm...) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor
Inlägg: 5504
Blev medlem: 08 sep 2010, 23:00
Ort: Mora/Nusnäs, Sverige

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Ni kan kallt räkna med att vi kommer och våldgästar er vid middagstid... Kanske i vår, eller vad säger du Lasse? Men vi ska inte göra det lätt för er, jag har omfattande matallergi :whistle2:
mistick_yes.gif Skynda er i vår då :wink: Ang matallergi så är det det minsta problemet :wink: Lena kan allt om olika "Gluten" "Laktos" och andra olika, När vi säljer mat på Vikingamarknader så har vi (som oftast dom enda försäljarna) mat till ALLA :wink: (Veg, Lakto, Gluten,Mjölk,...mm...) Hon är utbildad på ämnet ! <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor
Inlägg: 11130
Blev medlem: 27 jan 2011, 00:00

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite kvällsmat lätt och gott kan det gillas måntro? :D
  • Bild
Det är färdigköpt risgröt, köpta apelsiner men egna äpplen 8)

Jag fixade till frukten medans jag värmde gröten så det vart inget vänta. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor
Inlägg: 5504
Blev medlem: 08 sep 2010, 23:00
Ort: Mora/Nusnäs, Sverige

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tomtegröt är gotgottigottgott :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor
Inlägg: 5504
Blev medlem: 08 sep 2010, 23:00
Ort: Mora/Nusnäs, Sverige

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gratis Kolbullar till alla forum-medlemmar i dag, börjar kl 11.00 mistick_yes.gif

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Lasse väss skrev:Gratis Kolbullar till alla forum-medlemmar i dag, börjar kl 11.00 mistick_yes.gif

Bild

tycker allt du ser en smula *trött* ut på bilden Lasse....blev det sent i går.. :wink:

nog attan har jag kommit å ätit kolbullar om jag varit en smula närmare.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
56:an
Forumsponsor
Inlägg: 11130
Blev medlem: 27 jan 2011, 00:00

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du måste ha energi till tusen men så var du visst stjärnsäljare också :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor
Inlägg: 5188
Blev medlem: 09 maj 2009, 23:00
Ort: Robertsfors - 6 mil norr om Umeå

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Näe han säljer väl inte Mercedes-Benz :nod: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Skriv svar