<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Cornette, en tråkmoppe? Varför det? Jag gillar modellen, den gör sina 30 otrimmad, visst, men den är riktigt skön att köra. Och man kan få den att gå fortare om man vill.
Jag har själv en gul-vit och två blå (varav en reservdelsmaskin) + några till Husqvarnor. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja inte e cornette tråkig. ja hade en då ja var 15. den gick kanon. lättmekad dessutom för en novis 15åring. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
bryggaren skrev:Cornette, en tråkmoppe? Varför det? Jag gillar modellen, den gör sina 30 otrimmad, visst, men den är riktigt skön att köra. Och man kan få den att gå fortare om man vill.
Jag har själv en gul-vit och två blå (varav en reservdelsmaskin) + några till Husqvarnor.
dom är så underbara att köra .... startk som en oxe är min iallafal <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ska ställa täningen nån dag med, efter som att jag har victorian som jag håller på att puttsa på så går det lite sekt med detta projekt men pappas moppe stog i 25 år innan han gjorde nånting så kanske blir något liknade med den hära med. <!-- </EdIndex> --></div>