<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Och till alla Monark entusiasters glädje blir det en japansk motor med 49 mm i slag och 57 mm i borr ska väl kunna räcka kanske <!-- </EdIndex> --></div>
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL
sachs 41 mm kolv passar sådär kanske lite svårt att få nå tätning mellan cylindern och kolven <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ska jag ha vita eller cromade fälgar hittade 2 fina orginaldäck från värnamo i gömmorna men dom blir väl inte långlivade på moppen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Orange?? Brukar de inte vara ljusröda eller babyblå?
Snyggt skick på monarpeden. Visst ska lacken vara kvar? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej ja inte gör jag nåt åt lacken men frågan är vilka hjul ska jag ta har lite olika varianter att välja på ny ekrade grimeca med kromad 1.60 bana eller grimeca med kromad 1.40 bana eller grimeca med vita 1.40 bana eller dom gamla org hjulen <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson skrev:Hej ja inte gör jag nåt åt lacken men frågan är vilka hjul ska jag ta har lite olika varianter att välja på ny ekrade grimeca med kromad 1.60 bana eller grimeca med kromad 1.40 bana eller grimeca med vita 1.40 bana eller dom gamla org hjulen
är de gammla originalhjulen någotsnär bra krom på kan du ju skicka dem hit till ö-vik <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...