4:an är INTE Varbergs fästning, kolla även formen på flotten/huset i förgrunden lite rysk/kina stil med torn och guld å lull lluull <!-- </EdIndex> --></div>Leone skrev:gissar också monark på 4:an, för visst är detl varbergs fästning?
de andra vette gudarna
Bilder producerade av mig.
-
Re: Zyndap
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
äh... visst är det synd_ap <!-- </EdIndex> --></div>almen skrev:Ha Ha Ha snyggt stavattompa skrev:Hetta han "KRUPP" som uppfan Zyndap(zyndap) Zündapp ska det va
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo det var formen på tornen å miljön som jag associerade till
tomos eller kanske det är komar.. men kungligt tjaaa.. wasa boogie finns det ju en moppe som heter.. å det däringa drevet. har puch en sån låsning med gängat hål? Har för mig att jag hittade ett drev som jag trodde var till en puck men det var liite fel indelning å det var till nån japanhoj. Flygmaskinen kan ju vara en mustang det assosierar ju till mopeder men jag tror inte det behöver vara mopedrelaterat eftersom motorn är en rolls..
å cyllen vette fan kreidler eller? <!-- </EdIndex> --></div>
tomos eller kanske det är komar.. men kungligt tjaaa.. wasa boogie finns det ju en moppe som heter.. å det däringa drevet. har puch en sån låsning med gängat hål? Har för mig att jag hittade ett drev som jag trodde var till en puck men det var liite fel indelning å det var till nån japanhoj. Flygmaskinen kan ju vara en mustang det assosierar ju till mopeder men jag tror inte det behöver vara mopedrelaterat eftersom motorn är en rolls..

å cyllen vette fan kreidler eller? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det ÄR (skall vara
) Varbergs fästning (Byggnaden i förgrunden är det där jädra bashuset), säökte på varberg, fick upp den här bilden. JA, det är Monark.
1. -
2. Kreilder - cylindern är till en Kreidler Florett(e?) RS
3. Rolls Royce (Motorn på bilden är en Rolls Royce Merlin)
4. Monark ( bild på Varbegs fästning och Kallbadhuset eller vad det heter i förgrunden
)
5. Puch, bilden är tagen från puchverkstan.se (så jag förmodar att det är ett Puchdrev
)
NEJ, det behöver inte vara mopedrelaterat, snarare fordonsrelaterat
PS. Krångla inte till det så förbannat
, sätt bara ut märke och modell om ni vill) på planet så har ni det!
DS. <!-- </EdIndex> --></div>

1. -
2. Kreilder - cylindern är till en Kreidler Florett(e?) RS
3. Rolls Royce (Motorn på bilden är en Rolls Royce Merlin)
4. Monark ( bild på Varbegs fästning och Kallbadhuset eller vad det heter i förgrunden

5. Puch, bilden är tagen från puchverkstan.se (så jag förmodar att det är ett Puchdrev

NEJ, det behöver inte vara mopedrelaterat, snarare fordonsrelaterat

PS. Krångla inte till det så förbannat

-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo det är en riktig pjäs den rovan å med tanke på att Spitfireplanen hade premiär 1938 så var det riktigt high tech 
jag undrar om inte stridsvagnen heter Centurion å därefter Leopard jag bor ju i Boden där det förr vimlade av stridsfordon.. <!-- </EdIndex> --></div>

jag undrar om inte stridsvagnen heter Centurion å därefter Leopard jag bor ju i Boden där det förr vimlade av stridsfordon.. <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
klömde att skriva "kom" leopard <!-- </EdIndex> --></div>
nää det var inte så jag menade..efterföljaren av centurion var leoparddacke78 skrev:Zero heter MODELLEN på planet, ja!Nu saknas bara märket
![]()
Centurion och Leopard än INTE släkt med varandra om det var så du menade
Centuiron är engelsk så den här säkert Merlin elelr Griffon motor .
Leoparden är la änna tysk eller?

Nya bilder!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->HEJ! Nya´biler på G, bilmärken och elektronik. På elekroniken så försökte jag inrikta mig på radio, tv men något annat företag kan eventuellt ha kommit med.
Det saknas säkert många bilmärken som jag ine kom på då, kom med förslag isåfall så jag kan uppdatera bilden

<!-- </EdIndex> --></div>
Det saknas säkert många bilmärken som jag ine kom på då, kom med förslag isåfall så jag kan uppdatera bilden