<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tog ledigt halva dan för julklappshandling ,då passa man på att köpa lite Öl man inte provat.. (få se om det blir lite provsmakning i helgen...)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har också handlat julöl blev 15 lådor norrlands funkar alltid dumt att chansa eller hur? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Javisst en ny rullkam och en kompressor med tillhörande injektor och cal custom kåpor det var ju ingen dålig julafton det inte <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hur dyrt e det igentligen o skicka paket till noge. kolla på deras sida. paket på 40-40-30cm o 10kg vill dom ha 650kr för <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det vet du arne det skiten vill inte jag ha duger ju inte ens till att schimsa en förgasare med <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag var och åt julbord idag och hamnade mitt emot en kvinna från socialtjänsten och vi talade just om hemlöshet och social misär som kommit tillbaka i dessa moderna tider med friare prissättning och bostadsbrist. Med bostadsbrist menade vi förstås lägenheter som folk har råd att bo i och inte marknadens uppsjö av dyra bostadsrätter och ägarlägenheter som fordrar en förmögenhet att ens komma i närheten av. Damen berättade att regeringen tillsatt en "hemlöshetsamordnare" som ska verka utåt runt om i landet. Vi tittade försiktigt på varandra och verkade vara rörande överens om att den frihetliga drömmen fått en "smutsfläck" som snarast måste tvättas bort. <!-- </EdIndex> --></div>