Sadel till 50ss
Sadel till 50ss
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har köpt en 50ss men sadeln är tyvärr helt bortrostad,är det nån som vet om det suttit samma sadel på nån mer moped eller är den unik för 50ss? <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är nog inte franslimpan,jag har kvar resterna av den gamla o det verkar inte vara franslimpan.men den stämmer inte med gamla cross specialen,jag har en sån men den stämmer inte. <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ducceman har rätt,Mustang tt sadel har jag,den är ca 7-8 cm kortare,mot 50 ss när man lägger de i jämte varan <!-- </EdIndex> --></div>ducceman skrev:Tror inte att Mustang TT:s sadel passar på 50ss pga fel lutning mot tanken, däremot skall enl. uppgift Rex Monza sadel passa rakt av. Kan inte garantera detta men det är vad jag hört iaf.
-
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Så pass mycket! Bra att veta <!-- </EdIndex> --></div>stensbol skrev:Ducceman har rätt,Mustang tt sadel har jag,den är ca 7-8 cm kortare,mot 50 ss när man lägger de i jämte varanducceman skrev:Tror inte att Mustang TT:s sadel passar på 50ss pga fel lutning mot tanken, däremot skall enl. uppgift Rex Monza sadel passa rakt av. Kan inte garantera detta men det är vad jag hört iaf.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
-