en helt suverän artist de!! <!-- </EdIndex> --></div>
Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
-
- SachsMekarn
- zappafan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja nu har man punktat ihop det sista & försökt få hyfsad passform mot ramen, tycker tyvärr man får markfrigång som en F1 bil men så får det bli...
(ska ta den på jobbet senare så får polaren tig'a ihop resten..)

Ska bli kul å se om det blir skillnad från gamla röret
<!-- </EdIndex> --></div>

Ska bli kul å se om det blir skillnad från gamla röret

Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
-
- zappafan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo det hade varit bättre, men var lite jobbigt å "tvinga" nån, hade ju varit en annan sak om man försökt själv..
,å andra sidan hade det väl gått med Mig fast större risk för sprickor senare... <!-- </EdIndex> --></div>

Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tar en tripp ikväll o ska kika på en gammel moped. det skall va en mustang. troligen 60 tal. 2 vxl zündapp. ett objekt som ska va skapligt komplett, 1000:- begärt, hoppas de e ngt att ha! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Beklagar sorgen Levve 
Har just kommit hem efter att ha städat ur en lägenhet efter en Morbror som gick bort för en par veckor sedan.
Är mer saker än man kan tro när sånt ska göras.
Har nu drygt 1,7-2 hyllmeter med LP-skivor därifrån, i princip bara Dansband. Vad man nu ska göra med dom, men kunde inte med att slänga dom heller. <!-- </EdIndex> --></div>

Har just kommit hem efter att ha städat ur en lägenhet efter en Morbror som gick bort för en par veckor sedan.
Är mer saker än man kan tro när sånt ska göras.
Har nu drygt 1,7-2 hyllmeter med LP-skivor därifrån, i princip bara Dansband. Vad man nu ska göra med dom, men kunde inte med att slänga dom heller. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, det är ju precis inte bingo för en hårdrockare 
Jag får i alla fall gratulera till fyndet men det finnas värdesaker även där. Du får försöka sätta dig in i marknaden. Jag är ingen hejjare på dansband men äldre årgångar av Magnus Kvintett gillas och säkert kan det bli priser på Tradera.
<!-- </EdIndex> --></div>

Jag får i alla fall gratulera till fyndet men det finnas värdesaker även där. Du får försöka sätta dig in i marknaden. Jag är ingen hejjare på dansband men äldre årgångar av Magnus Kvintett gillas och säkert kan det bli priser på Tradera.