<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blir sen mat idag, men det blir en repris igen, Spagetti o köttfärssås.
Konstigt, det är nåt jag aldrig blir less
O billigt, kostar ju inget i princip. <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace skrev:Blir sen mat idag, men det blir en repris igen, Spagetti o köttfärssås.
O billigt, kostar ju inget i princip.
Du glömde väll inte Tacokryddan? <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace skrev:Blir sen mat idag, men det blir en repris igen, Spagetti o köttfärssås.
O billigt, kostar ju inget i princip.
Du glömde väll inte Tacokryddan?
Ingen Tacokrydda, förstör väl inte älgfärsen med sånt
Däremot OM det är Nötfärs så blir det lite tacokrydda i, tycker nötkött inte är så gott så då behövs alla smakförbättrare som finns (är dock 6 år sen sist jag åt nötfärs) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha ja den va grymt god. Märkligt att bilden blev så stor. Datorer och jag jobbar inte så bra ihop. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bilden är nu förminskad.
Gravad sik säger du... Har aldrig smakat eller hört talas om det. Är det något norskt? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack! Nej sik simmar det i låtsas havet Östersjön. Svärmor och svärfar har alltid med det från Finland. Kan rekommendera det varmt. En klar favorit och jätte lätt att göra. Dill socker och salt så är det klart. <!-- </EdIndex> --></div>