<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi blev ett gäng på 4 mopedister från Knivsta som körde dom 2,5milen in till Centrala Uppsala, för att medverka på årets Vintervurpa. Jag tog några bilder som jag tänkte dela med mig av
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fina bilder verkar ha varit en trevlig körning, men jag tänkte samma som Zappa -Var är snön? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag var där, har fler bilder men jag är på grillfest så det får bli i morgon. Snön är slut,vi har vår här! <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fina bilder men som andra var är det vita på backen,såg att det var en norrläning där dåligt före för honom. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->KOllade mina bilder, men de såg lika ut som de som fanns, så jag lägger inte in några. Nästa evenemang lär väl bli marknad i Västerås den 2 mars. Men visst längtar vi efter moppevåren och fler körningar. <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89