56:an skrev:Jag har två sparade mellanöl från femtonårstiden
jag vill ha dom
Jag har hållit på med vedplockepinnet hela dan och så har jag eldat det är 25 grader i köket nu och det är sååå skönt.
En del far illa av värmen men jag gillar den.
Helt rätt!
Brassa på du bara, det blir aldrig för varmt... <!-- </EdIndex> --></div>
jag vill ha dom
vad kostar dom ?[flirt]
Jag har kvar min ölburksamling men det är ju "bara" tomburkar
Tror jag har 3-400 olika (plåtburkar) men dom ligger nerpackade i kartonger i källaren <!-- </EdIndex> --></div>
jag vill ha dom
vad kostar dom ?[flirt]
Jag har kvar min ölburksamling men det är ju "bara" tomburkar
Tror jag har 3-400 olika (plåtburkar) men dom ligger nerpackade i kartonger i källaren
ungarna hittade min ölburkssamling på ca 200 burkar förra året och sålde dom på tradera .
dom fick i alla fall över 1000 spänn <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Olja kan man tända pannan med.
Skitiga eller rena trasor klippta i bitar ca 20x20 cm som ligger i oljan. In med lite vedpinnar och trasan och tänd på, sedan på med mera ved. Fungerar utmärkt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag köpte två franska Traktortidningar igår, kul att läsa och titta på fransmännens utbud. Fanns 5 sidor med tvåhjulstraktorer och jordfräsar i den ena tidningen. Som jag skrivit tidigare älskar jag gamla traktorer, jag växte ju upp på en bondgård och bilar var inte så vanliga utan man tog traktorn med ett litet flak i hydrallyften när man skulle någonstans. En vanlig syn på femtitalet var en traktor med hela familjen efter, precis som på dagens traktorrally. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->inte handlat nått på ett tag, men sukka 125a gick te norge. ska dock hämta en amazon 2dr 69a på torsda <!-- </EdIndex> --></div>