<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det här känner jag igen...lite små roligt med en kick av att bli jagad dock.
Första gången hade jag en små trimmad fs1a som gjorde 55, dock ombyggt baklyse, så det var ingen bra kontakt, så det blinkade, jag var 14, och åkte omkring i staden, så kommer en polis o kör upp breve med ned vevad ruta, och gapar "fixa ljuset", snacka om att man blev paff?
Andra gången var när jag precis hade fyllt 15, hade en nyare dtr, 95a tror jag, gjorde lätt 65 och lät som en cross, och så kom snuten blev blåljus på och tyckte den lät för mkt, jag stannade och stängde av och frågade helt seriöst "har ni inget bättre för er?" så blev det lite gnäll, men lokala områdes polisen gör inget åt saken, trevliga o glada är dom om man bjuder på lussebullar på prao platsen iaf (hehe).
och nu det senaste så hade jag fått tag på en 96a, yamaha yz 85cc, trimmad och nyrenoverad så tog jag den till skolan, på vägen hem så körde jag genom staden, och så kom snutbilen i full fräs med blå ljus på, drog in på grusvägen o dom kom efter, men in på en smal upptrampad gång breve ett hus och upp på gamla järnvägen blev lösningen....att andrenalinet pumpade då
Det är väl lite...för nya grejer kanske, men ändå:P <!-- </EdIndex> --></div>