Blästring och lackering Skoterett i Skåne
Blästring och lackering Skoterett i Skåne
Jag har en Skoterett som jag börjat att riva ner.
Har funderingar på att blästra och lackera plåten.
Är det någon som har tips på någon som blästrar och lackerar i Skåne helst västra sidan till ett hyfsat pris ?
Har funderingar på att blästra och lackera plåten.
Är det någon som har tips på någon som blästrar och lackerar i Skåne helst västra sidan till ett hyfsat pris ?
Crescent Skoterett -67
Det finns ett gäng olika blästrare runt Landskrona.
Gunneverken vid asmundtorp - Där blästrade och grundade en kompis sin folkabuss. Bra och prisvärt.
Häljarps industrilackering - en annan kompis blästrade och lackade en busskaross där. Han var oxå mycket nöjd.
Annelövs mek verkstad - heter nog inte riktigt så, jag minns inte riktigt namnet. Ligger iaf i annelöv, i gamla färgfabriken. Där har jag lämnat mycket bussdelar. Bra och prisvärt
Gunneverken vid asmundtorp - Där blästrade och grundade en kompis sin folkabuss. Bra och prisvärt.
Häljarps industrilackering - en annan kompis blästrade och lackade en busskaross där. Han var oxå mycket nöjd.
Annelövs mek verkstad - heter nog inte riktigt så, jag minns inte riktigt namnet. Ligger iaf i annelöv, i gamla färgfabriken. Där har jag lämnat mycket bussdelar. Bra och prisvärt

Alla mina tios erbjuder både bläster och grundfärg.
Jag tror att en del kan lacka toppfärgen oxå. Iaf dom i häljarp.
Kostnaden för tre lämmar och kofångare till en gammal vw pickup låg på under tusenlappen, för bläster och grund. Och det är mycket mer plåt än en moped ;)
Gunneverken tog ett par tusen för bläst och grund på en hel folkabuss.
Jag tror att en del kan lacka toppfärgen oxå. Iaf dom i häljarp.
Kostnaden för tre lämmar och kofångare till en gammal vw pickup låg på under tusenlappen, för bläster och grund. Och det är mycket mer plåt än en moped ;)
Gunneverken tog ett par tusen för bläst och grund på en hel folkabuss.
Beror nog väldigt mycket på hur fin du vill ha den! Många timmars spackling och slipning betyder att det kan dra iväg! Tro mig! Jag vet hur det blev med min! ...men inget jag ångrar! Hellre dyrt och bra än billgt och osnyggt! Tror man ångrar sig om man snålar... Fast som sagt, allt beror ju på hur DU vill ha detCreMon skrev:Är det någon som vet vad kostnaden ligger på mellan tummen och pekfingret ?
Örestads lät ju bra blästring och grundlack det innebär att det tillkommer täckfärgen ochså ?

Zundapp 429 "special"
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
En fru som inte är så glad i mopeder....än!
Zundapp ks50 -64
Yamaha FS 1 -75
Yamaha FS1 -76
Yamaha FS1 -69
En fru som inte är så glad i mopeder....än!