Den hårda vägen är väl den som man brukar använda sig av.
Idag kom nya kolven och då kunde jag inte hålla mig utan en provstart blev tvunget!
Slängde dit min gamla 16mm Mikuni och en vanlig 16mm platta och efter ett byte av flottören så startade den så fint på 3e kicken.
Gick grymt lugnt och fint, och tyst

förutom insugningsljudet som var riktigt högt utan kåpan på.
Mejavascript:emoticon(':x')n när kåpan kom på plats så tystnade även det ljudet, funderar på att döpa om den till Singer
Nu ska jag bara hälla i lite lämplig växellådsolja, det blir troligen Okq8s Gräsklipparolja, som ska vara bra, sedan är det dags för provkörning.
Sedan måste jag kolla över hur all el är ihopkopplad inuti framlyset, just nu lyser en blinkers hela tiden och de verkar inte blinka när jag drar på det reglaget, bakljuset lyser lite som det själv vill och bara helljuset fungerar
