Enligt Trygg-Hansa deras hemsida och deras personal får moppen ej vara äldre än 1960.ilo55cc skrev:<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Går bra att försäkra gammelmoppar i Trygg-Hansa.
Men man måste ta kontakt personligen. <!-- </EdIndex> --></div>
Försäkra moped månadsvis?
-
- Kontakt:
Re:
-
- Kontakt:
Re: Försäkra moped månadsvis?
Jag talade med IF ang. förs. på Victorian idag, fick annat svar mennissebro12 skrev:Jag har köpt cykel med Victoria påhäng, kontaktade IF ang. trafikförs.på Victorian där jag f.ö. har min DBS förs. (572 kr. om året) kontaktpers. på IF svarade cykel med motor ingår i hemförs. ?? F.Ö. har IF hyfsade priser på moped och bilförs.
Folksam vill ha 1500 kr. per år och moppe.
det tog tid dom vet inte vad en påhängsmotor är. 600 kr/år. Lite dyrare än min DBS. Går bra att bet. månadsvis med autogiro.
Re: Re:
Mysko, för jag har då en moped försäkrad där som årsmodell -59.nissebro12 skrev:Enligt Trygg-Hansa deras hemsida och deras personal får moppen ej vara äldre än 1960.ilo55cc skrev:<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Går bra att försäkra gammelmoppar i Trygg-Hansa.
Men man måste ta kontakt personligen. <!-- </EdIndex> --></div>
- ZVEZDA M50
Re: Försäkra moped månadsvis?
Hej!
Såg att de "legala aspekterna" (kring cykel med påhängsmotor) jag avsåg finns beskrivna i senaste nummret av Classic Motor.
Ett tips: LÄS!
Såg att de "legala aspekterna" (kring cykel med påhängsmotor) jag avsåg finns beskrivna i senaste nummret av Classic Motor.
Ett tips: LÄS!