Bilder från Vindrarps Mopedmuseum.

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
P-plats.se
Inlägg: 1351
Blev medlem: 29 mar 2008, 00:00
Ort: Lilla Edet

Bilder från Vindrarps Mopedmuseum.

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då va bilderna från Hjartums moppedrevs resa till Vindrarps Mopedmuseum uppe på hemsidan:
http://www.hjartumsmoppedrev.se/bilder

Får bjuda på några godbitar här också:

Bild

Bild

Bild


[/url] <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2765
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snuskigt, :wink:

vad har man för nytta av 7 st exakt lika moppar som bara står inlåsta på ett museum. :(

Men annars så är det fina bilder på ovanliga moppa :D <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Otroligt många fina rariteter :UH: <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco
Inlägg: 471
Blev medlem: 08 jan 2010, 00:00
Ort: Lödöse

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härliga bilder! ser ut som om ni hade riktigt trevligt, man kanske skulle ansöka om medlemskap :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycket fina bilder! Tack för att ni postade länken.
Mycket ögongodis i Vindrarp <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
carl76
Inlägg: 1010
Blev medlem: 12 sep 2009, 23:00
Ort: Söderköping

Inlägg av carl76 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fina bilder och fina mopeder!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns det nån moped där i museet som är helt igenom original eller
är de flesta restaurerade och inte har kvar sin originallack etc :?:
Känner igen den fina puchskylten som ståtar med sin prakt - det finns
en likadan i våran stad och dess retrocafe i verkstaden. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Av bilderna att döma så är dom som nya , är dom verkligen restaurerade ?? <!-- </EdIndex> --></div>
P-plats.se
Inlägg: 1351
Blev medlem: 29 mar 2008, 00:00
Ort: Lilla Edet

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul att ni gillade bilderna.
Det mesta är renoverat men det fanns några godbitar.
Ägaren har samlat och jobbat med sin saker sen han var runt 15 år! <!-- </EdIndex> --></div>
Mattis
Forumsponsor
Inlägg: 180
Blev medlem: 25 jun 2008, 23:00
Ort: Backen / Åsensbruk

Inlägg av Mattis »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den här samlingen Rexar skulle man ha.
Har aldrig sett varken Monza eller Tornadon i verkligheten. Trodde de bara fanns i kataloger :)
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
P-plats.se skrev:Kul att ni gillade bilderna.
Det mesta är renoverat men det fanns några godbitar.
Ägaren har samlat och jobbat med sin saker sen han var runt 15 år!
ja han verkar då inte vara 20 nu.. så jag tror att priser å skick har har varit bättre när han började joxa. Jag är impad att han aldrig blivit sugen på att pyssla med nåt annat eller lockats till att sälja med tanke på vissa moppars värde. & ändå behåller han ett gäng med nästan identiska Standard.
Sjukt pedant verkar han vara..mkt fina renoveringar :D <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja doktorn han vet vad sjukt pedant innebär han...Ni skulle se hans bajajajaja <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar