<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då va bilderna från Hjartums moppedrevs resa till Vindrarps Mopedmuseum uppe på hemsidan: http://www.hjartumsmoppedrev.se/bilder
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härliga bilder! ser ut som om ni hade riktigt trevligt, man kanske skulle ansöka om medlemskap <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns det nån moped där i museet som är helt igenom original eller
är de flesta restaurerade och inte har kvar sin originallack etc
Känner igen den fina puchskylten som ståtar med sin prakt - det finns
en likadan i våran stad och dess retrocafe i verkstaden. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul att ni gillade bilderna.
Det mesta är renoverat men det fanns några godbitar.
Ägaren har samlat och jobbat med sin saker sen han var runt 15 år! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den här samlingen Rexar skulle man ha.
Har aldrig sett varken Monza eller Tornadon i verkligheten. Trodde de bara fanns i kataloger <!-- </EdIndex> --></div>
P-plats.se skrev:Kul att ni gillade bilderna.
Det mesta är renoverat men det fanns några godbitar.
Ägaren har samlat och jobbat med sin saker sen han var runt 15 år!
ja han verkar då inte vara 20 nu.. så jag tror att priser å skick har har varit bättre när han började joxa. Jag är impad att han aldrig blivit sugen på att pyssla med nåt annat eller lockats till att sälja med tanke på vissa moppars värde. & ändå behåller han ett gäng med nästan identiska Standard.
Sjukt pedant verkar han vara..mkt fina renoveringar <!-- </EdIndex> --></div>