Yamaha yz80cc
Yamaha yz80cc
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjena, bytte min monkey mot en yza.
Vad är värdet på:
Cylinder+topp
Förgasare och insug+membran
krök
Elsystem
eller motorn komplett?
Jag har ingen erfarenhet av att bygga om motorer, så kommer def, bli slaktad och såld åt alla håll och kanter..
Är någon intresserad så är de bara o höra av sig. <!-- </EdIndex> --></div>
Vad är värdet på:
Cylinder+topp
Förgasare och insug+membran
krök
Elsystem
eller motorn komplett?
Jag har ingen erfarenhet av att bygga om motorer, så kommer def, bli slaktad och såld åt alla håll och kanter..
Är någon intresserad så är de bara o höra av sig. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Nej Nej, det var en kopia, lifan motor.... <!-- </EdIndex> --></div>dr.novolette skrev:gammelcrossdelar är inte hetadet är så mkt strul med att det skiljer nåt djävulskt mellan varje årsmodell. Jag hoppas att det inte var en original monkey (Honda) som du bytte bort
-

En bild ljuger väl aldrig <!-- </EdIndex> --></div>
Jaha bara det blir lite moppeväder så ska jag fixa ett kort när jag åker upp och nedHumbug skrev:Nä grisar kan flyga, helvetet fryser till is (på god väg), kor klättrar i träd, och du kan köra moped upp och ner så kanske!Braxmatte skrev:500 bjuder jag för motorn komplett

En bild ljuger väl aldrig <!-- </EdIndex> --></div>
-
Jag talade ju om vad jag ville betala och jag kunde inte låta bli att skoja lite över ditt svar
Lagg ut dina grejor här
http://italia50cc.forum24.se/italia50cc-forum-2.html&sid=5b73d6b067fc203db7c38f72ea595af0
Så blir dom nog sålda <!-- </EdIndex> --></div>
Förlåt men det är väl iallafall du som bestämmer prisetHumbug skrev:Skit i de då. ursäkta att MAN FINNS.
Jag talade ju om vad jag ville betala och jag kunde inte låta bli att skoja lite över ditt svar

Lagg ut dina grejor här
http://italia50cc.forum24.se/italia50cc-forum-2.html&sid=5b73d6b067fc203db7c38f72ea595af0
Så blir dom nog sålda <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Kontakt: