Förra året slets våra Raketrallyskyltar ner, varenda dag. Vi fick åka ut och sätta upp nya hela tiden, bara våra skyltar som var borta också.
Nu är jag less på sånt här skit och missunnsamhet

Det låter ju tragiskt att människor ska va så avundsjuka!Raketsport skrev:Vad är det för "hygglig" med-mopedist i Vännäs som förstör våra mopedmuseum skyltar och gör burn-out på/brevid dom?
Förra året slets våra Raketrallyskyltar ner, varenda dag. Vi fick åka ut och sätta upp nya hela tiden, bara våra skyltar som var borta också.
Nu är jag less på sånt här skit och missunnsamhetLägg ner ni som håller på och förstör!
Tror du att det är nån av oss här på forumet??Raketsport skrev:Vad är det för "hygglig" med-mopedist i Vännäs som förstör våra mopedmuseum skyltar och gör burn-out på/brevid dom?
Nu är jag less på sånt här skit och missunnsamhetLägg ner ni som håller på och förstör!
Jag tror jag vet vem/vilka det är, vet inte om de är medlemmar men är ganska säker på att de läser eller åtminstone får vetskap om vad jag skrivit.kejsaren skrev:Tror du att det är nån av oss här på forumet??Raketsport skrev:Vad är det för "hygglig" med-mopedist i Vännäs som förstör våra mopedmuseum skyltar och gör burn-out på/brevid dom?
Raketsport skrev:Vad är det för "hygglig" med-mopedist i Vännäs som förstör våra mopedmuseum skyltar och gör burn-out på/brevid dom?
Sickna skithögarRaketsport skrev:Jag tror jag vet vem/vilka det är, vet inte om de är medlemmar men är ganska säker på att de läser eller åtminstone får vetskap om vad jag skrivit.kejsaren skrev:Tror du att det är nån av oss här på forumet??Raketsport skrev:Vad är det för "hygglig" med-mopedist i Vännäs som förstör våra mopedmuseum skyltar och gör burn-out på/brevid dom?
Inte är det väl nå nötter från Gamla klubben....Raketsport skrev:Vad är det för "hygglig" med-mopedist i Vännäs som förstör våra mopedmuseum skyltar och gör burn-out på/brevid dom?
Raketsport skrev:Jag tror jag vet vem/vilka det är, vet inte om de är medlemmar men är ganska säker på att de läser eller åtminstone får vetskap om vad jag skrivit.kejsaren skrev:Tror du att det är nån av oss här på forumet??Raketsport skrev:Vad är det för "hygglig" med-mopedist i Vännäs som förstör våra mopedmuseum skyltar och gör burn-out på/brevid dom?
"To bring the type numbers for earlier carburettors types in line with those for the more recent BING carburettors, type designations consisting of three letters were introduced for the earlier types. The first and second letters denote technical features. The third is used for consecutive numbering."Hasse skrev:Har för mig att det surrats om vad siffrorna betyder på Bing. Här är lite info: http://www.bingpower.de/download/datenb ... mberse.pdf