Helt nyrenoverad 3vxl Sachsmotor nu helt komplett...SÅLD....

flora

Helt nyrenoverad 3vxl Sachsmotor nu helt komplett...SÅLD....

Inlägg av flora »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Helt nyrenoverad 3vxl (Fot) Sachs motor, Ny vevaxel, nya ramlager, packboxar mm.mm, fin gnista, motorn är helt komplett och växlarna är grovjusterade.

3,5 hkr cylinder, 12 mm förgasare, 13 drev, ny kolv

Pris 3500:- helt komplett

Tel:010-7115709 <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vad har du för pris på motorn? <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
flora

Inlägg av flora »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->3500:- <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Synd att frakterna är så dyra - hede jag bott i krokarna så hade jag iaf
kommit över å kikat på klenoderna.Shit åxå :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm håller med grannen om det frakth**vetet är ju inte roligt att tas med :( om man bor på den här sidan av dalälven.. annars är det nog en fin motor.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
flora

Inlägg av flora »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu är motorn helt komplett med 3,5 hkr cylinder, ny kolv och 12mm förgasare, 13 drev fram, det är ungefär nya delar i motorn för 2500:-

Bild

Bild

Pris:3500 komplett med allt bara hänga på moppen och köra <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:hmmm håller med grannen om det frakth**vetet är ju inte roligt att tas med :( om man bor på den här sidan av dalälven.. :)
Nu förstår jag inte riktigt vad som är på gång :?: om jag ska skicka ett paket till ö-vik eller enköping så kostar det lika mycket, frakttaxan går efter vikt, inte avstånd :bananas: slider_help2.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tompa skrev:
Raketaren skrev:hmmm håller med grannen om det frakth**vetet är ju inte roligt att tas med :( om man bor på den här sidan av dalälven.. :)
Nu förstår jag inte riktigt vad som är på gång :?: om jag ska skicka ett paket till ö-vik eller enköping så kostar det lika mycket, frakttaxan går efter vikt, inte avstånd :bananas: slider_help2.gif
Med bussen går det efter avstånd/storlek/vikt iaf :) men med posten
är det fast pris efter storlek o vikt och den är nog så dyr iaf dyrare än om
jag bott på plats för försäljning . :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raketaren var det inte du som köpte en hyffsat komplett E-type för "inga pengar" där motorn var en 2vxl hand? Köp motorn!! tid e ju åxo pengar (personligen hade jag inte funderat).Sen är det ju bara att kolla upp den 2vxl rovan å sälja då har du ju pengar tillbaka.. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men herrejösses. Jag skickade en halv luftvärmepump till Sthlm igår, 15 kg, kostade 220 spänn med bussgods. Motorn torde ju kosta mindre att skicka..... <!-- </EdIndex> --></div>
flora

Inlägg av flora »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, frakten med bussgods från Linköping till Ö-vik skulle gå på ca 250:- <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmmm hade ju inte varit så dumt med den motorn förstås måste det ju erkännas, men tyvärr är det lite tom peng pung för närvarande...har ju nydligen fått hem en pelletsleverans igen :( så jag får hålla igen lite på pengen nån månad.. :?

men det kanske löser sig om man får sälja motorcykeln nu ivår :wink: bör ju bli nån krona över till en hyfsad motor då.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jasså, skaru sluta me tungmoppe? corsodispari_unsure <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo det blir nog så, hinner ju inte med allt..så hojen får säljas till någon som hinner åka på den blev ju bara 4 svängar ifjolsommras, får låna firmans HD å köra av mig nån helg så är jag nog nöjd.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar