Precis stekt? Ser ju ut som att du precis ska börja steka.Patrik skrev:Precis stekt pannkakor.
/ P

Precis stekt? Ser ju ut som att du precis ska börja steka.Patrik skrev:Precis stekt pannkakor.
/ P
Koka pannkakor, pankakssoppa!pangerva skrev:Precis stekt? Ser ju ut som att du precis ska börja steka.Patrik skrev:Precis stekt pannkakor.
/ P
Undrars vad det är för ingrediens som får smeten att bli rutigFrolzon skrev:Jag tror att det är våffelsmet, våffelmönstret börjar ju att komma fram ...![]()
Ja, jag skulle börja steka och väntade då med att skriva mitt inlägg tills jag var mätt å go 1½ timme senare typ.pangerva skrev:
Precis stekt? Ser ju ut som att du precis ska börja steka.
Stekpannan har det mönstret för att man skall få rätta släppet när man vänder dom.Frolzon skrev:Jag tror att det är våffelsmet, våffelmönstret börjar ju att komma fram ...![]()
Testa: http://www.ebay.co.uk/itm/Ghost-Pepper- ... 5955&rt=ncPuchen skrev:Gav mig på att göra Beef Chili häromkvällen, men döm om min besvikelse hur svagt det blev trots 2 färska cayennechili, 2 anchochili och 2 chipotlechili, det var rätt stadigt när jag provsmakade första gången. Gott blev det trots att det inte hade den där chilikicken. Blev över, så det får jag värma på imorgon med mer cayennechili.