Micke S skrev:Säcken skrev:Hagelgevär å ölhållare?Raketaren skrev:he-he Jossan jo det skulle va nåt att ha en sådan fin...blir i första hand att börja att komplettera den med lite delar...

Micke S skrev:Säcken skrev:Hagelgevär å ölhållare?Raketaren skrev:he-he Jossan jo det skulle va nåt att ha en sådan fin...blir i första hand att börja att komplettera den med lite delar...
Puchlasse skrev:Det blev en Dixie idag. kul, det hade jag ingen innan. Matching nr, hyfsat rostfri och komplett, nåja, nästan. Fast rödlackad. In i renoveringskön bara. Jag ska bli minst 100 år. Har inte hämtat än så inga bilder.
Var fanns den nånstans, i våra trakter? Roligt att den hamnade hos Puchlasse. Ser fram emot lite bilder.Raketaren skrev:Puchlasse skrev:Det blev en Dixie idag. kul, det hade jag ingen innan. Matching nr, hyfsat rostfri och komplett, nåja, nästan. Fast rödlackad. In i renoveringskön bara. Jag ska bli minst 100 år. Har inte hämtat än så inga bilder.
Jag har nog smygkikat lite på den Lasse..grattis till köpet, den såg ju ut att vara hyggligt ok , misstänker att du utmanar Kalle när den är klar..
Skulle den här bakskärmen passa ca155mm bred.Raketaren skrev:he-he Jossan jo det skulle va nåt att ha en sådan fin...blir i första hand att börja att komplettera den med lite delar...
Raketsport skrev:Fin! Man måste häva köpstopp ibland
Det står en sådan i mitt moppegarage också. Fast helt komplett då.HUSQVARNA SPORT skrev:Tillfälligt hävt köpstopp.
Resten av delarna ligger och skräpar i garaget .Baronen skrev:Det står en sådan i mitt moppegarage också. Fast helt komplett då.HUSQVARNA SPORT skrev:Tillfälligt hävt köpstopp.