Färgcod till en Crescent Compact Typ 1252

Användarens profilbild
peezee
Kontakt:

Inlägg av peezee »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag vet faktiskt inte hur det ligger till, har aldrig räknat på det. Det ända jag vet är att det är 41mm kolvar och att jag har köpt dessa på hobbex i mitten på nittiotalet. Jag vet också att ett av dem var det sista som de sålde innan Hobbex slutade att sälja dem!!! Senare kom ju jofrabs. Du har säkert rätt men de kallas ju för 60cc cylindrar så jag går på det. Det spelar ju ingen större roll. Bara den axar på bra så är jag nöjd :P <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Spitting Flames,,, är de ditt band? Låter grymt hur som helst! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
billykid skrev:Är det fejk ...undrar.... ??
http://www.youtube.com/watch?v=YikZOowuPko <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
peezee
Kontakt:

Inlägg av peezee »

Amstaff_Loco skrev:Spitting Flames,,, är de ditt band? Låter grymt hur som helst!
Man kan väl säga att det är jag själv. Man får ju greja lite i studion ibland! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

billykid skrev:
peezee skrev:Har du hittat hit :!: Glad vet jag inte... men definitivt tokig :shock:
Hmm 2 cylle.....120cc blir det inte med sachs 60cc utan 110cc..

Kollat lite mera på 120cc motorn å bilder å förklaringar, tvilar inte på att 120cc funkar, sorry peezee ! hate-wall.gif hate-wall.gif

<!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska man va petig så är "60"kubikar'n inte på mer än 55 kubik.. [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img] <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Skriv svar