Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Re: Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
Fick besök av Lolaola igår, mycket trevligt. Hoppas du hittar några fynd hos det tips jag gav dig.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Ja det var det verkligen, och det var ju nästan tur att jag var mer eller mindre tvungen att fara, för annars hade jag väl aldrig kommit vidare.
Men jo ja det blev lite fynd tack vare ditt super-tips där. Här är det lite blandat med grejor från marknaden, (Marzocchi-dämparna, lådorna med ubåtsförgasare, baklampan och den kromade tanken) men på det hela taget är det grejor från... ja från därifrån.

Men jo ja det blev lite fynd tack vare ditt super-tips där. Här är det lite blandat med grejor från marknaden, (Marzocchi-dämparna, lådorna med ubåtsförgasare, baklampan och den kromade tanken) men på det hela taget är det grejor från... ja från därifrån.

- zappafan
- Forumsponsor
"avdelningsfest" med vårat gäng ikväll, grillning ,div. tävlingar, maltdrycker.... har helt omvärderat stockholmsjävlar som är en av avdelningscheferna numera på konkursföretaget man jobbar på, har helt andra värderingar en min förutfattade meningar trott, jävligt trevlig... jag tror på mänskligheten igen....
![cheers [cheers]](./images/smilies/slider_beersmiley1.gif)

![cheers [cheers]](./images/smilies/slider_beersmiley1.gif)
ha ha låter som du haft en bra kväll 

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Röjt på logen och servat moppar idag.
Saxopeden behövde rengöring av förgasaren, lite åtdragning av skruvar och sånt där vanligt underhåll. Puchlasse kan nog vänta sig en beställnings snart då jag såg att flera bensinkranar börjat läka. Speciellt ren är den inte heller men grejerna används ju.

Jag tyckte hon sa att hon skulle städa på logen

Saxopeden behövde rengöring av förgasaren, lite åtdragning av skruvar och sånt där vanligt underhåll. Puchlasse kan nog vänta sig en beställnings snart då jag såg att flera bensinkranar börjat läka. Speciellt ren är den inte heller men grejerna används ju.

Jag tyckte hon sa att hon skulle städa på logen

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Nu tycker jag ni är väl snabba och döma! Mona kanske satt sig på stolen för att nå högre upp!Raketarn skrev:Raketsport skrev:Jag tyckte hon sa att hon skulle städa på logen
hi-hi ser ju ut som hon maskar lite Jossan....tror det är dags med kameraövervakning, så du ser att hon jobbar...eventuellt får du plocka bort alla stolar på logen...

Ja tror hon sitter å smyg-smsar nån trevlig kille från Dalsland 

-
Säcken skrev:Ja tror hon sitter å smyg-smsar nån trevlig kille från Dalsland

Blå/vit Monark 1209
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Finns det trevliga killar i Dalsland? 

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Ja dom med skägg på är snälla. (Oftast iaf)Raketsport skrev:Finns det trevliga killar i Dalsland?

Å fan jag som trodde tomten bodde på nordpolen...Säcken skrev:Ja dom med skägg på är snälla. (Oftast iaf)Raketsport skrev:Finns det trevliga killar i Dalsland?

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Hehe precis vad jag tänkt skriva Roger.
Med övervakning så blev det fart på na. Blev sån fart att jag inte ens fick henne i fokus

Service på storsachsen. Inte mycket kvar av lamellerna.

Med övervakning så blev det fart på na. Blev sån fart att jag inte ens fick henne i fokus

Service på storsachsen. Inte mycket kvar av lamellerna.

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- zappafan
- Forumsponsor
Brukar det inte bli så med för mycket trim?Raketsport skrev:Service på storsachsen. Inte mycket kvar av lamellerna.