56:an skrev:Finns det nåt Systembolag längre eller har det kursat?
Man har ju hört om hur folk handlar div. alkohol i Tyskland men det överträffade mina vildaste fantasier hur folk sprang runt å slet åt sig ölflak samt vilka rent utav stolliga mängder de plockade med sig!!
Man skulle kunna tro att Systembolagen i Sverige har stängt ja.
56:an skrev:Finns det nåt Systembolag längre eller har det kursat?
Man har ju hört om hur folk handlar div. alkohol i Tyskland men det överträffade mina vildaste fantasier hur folk sprang runt å slet åt sig ölflak samt vilka rent utav stolliga mängder de plockade med sig!!
Man skulle kunna tro att Systembolagen i Sverige har stängt ja.
/ P
på vissa färjebiljetter så åker man tillbaka gratis om man kommer tillbaka inom en viss tid. eller man har gjort så, är det säkrast jag säger. vet inte om det gäller hela året, eller bara lågsässong.
eller om det en fortfarande finns.
erlan skrev:
på vissa färjebiljetter så åker man tillbaka gratis om man kommer tillbaka inom en viss tid. eller man har gjort så, är det säkrast jag säger. vet inte om det gäller hela året, eller bara lågsässong.
eller om det en fortfarande finns.
erlan
Jo har hört om något paketpris t_o_r för både färjan från Helsingborg å från Rødby fast vi åkte broa över Öresund istället.
I Rødby så talade allt gubben om som vi betalade till att det fanns en billigare t_o_r biljett om vi åkte tillbaka innan kl 24:00 men eftersom klockan då var 08:00 å vi hade en 45minuters färjeresa och 152mil framför oss innan vi var redo för tillbakaresan från Puttgarden så skippade vi det..
Hade det däremot funnits någon 24h t_o_r biljett så hade det funkat då det då vi var tillbaka i Puttgarden efter 22h.