MCB E-Type - 73...SÅLD.....
MCB E-Type - 73...SÅLD.....
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Höjden av otur, växellådan på min bil rasade igår och det är ju typiskt att vagnskade garantin gick ut i Januari.
Så jag måste tyvärr sälja av min E-Type.
http://www.blocket.se/ostergotland/MCB_E_Type___73_26050212.htm?ca=14&w=1 <!-- </EdIndex> --></div>
Så jag måste tyvärr sälja av min E-Type.
http://www.blocket.se/ostergotland/MCB_E_Type___73_26050212.htm?ca=14&w=1 <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja verkligen, bilen är en 2007 och den var 3 år i Januari visserligen har den gått 14300 mil men va fan det ska väl hålla 30000 mil i alla fall.
Jag måste ju ha bilen varje dag och jag kör ungefär 5000 mil/år, skulle ha bytt in den i Januari som jag tänkte. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag måste ju ha bilen varje dag och jag kör ungefär 5000 mil/år, skulle ha bytt in den i Januari som jag tänkte. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min förra 9-5 Aero var på 320 hkr och den hade gått 31000 mil när jag sålde den och jag hade aldrig några problem med den, den käkade framdäck det var väl det enda bekymret. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo med den kraften under huven var det nog lätt hänt att den käkade lite däck 
verkligen synd att det jäklas för dig..
men livet kan va surt mellan varven.. <!-- </EdIndex> --></div>

verkligen synd att det jäklas för dig..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Osis. Vi har en Saab av samma typ och årsmodell som din inne på verkstan just nu. 15173mil och kopplingen har gett upp. den är däremot inte trimmad. Lustigt sammanträffandeflora skrev:Ja verkligen, bilen är en 2007 och den var 3 år i Januari visserligen har den gått 14300 mil men va fan det ska väl hålla 30000 mil i alla fall.
Jag måste ju ha bilen varje dag och jag kör ungefär 5000 mil/år, skulle ha bytt in den i Januari som jag tänkte.

Har inte vettet att sluta med moppar.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det roliga med en uppskrämd saab är att det inte syns att den rör på sig, det var lite kul med den förra Aeron när det kom upp en BMW med två unga killar i vid ett rödljus och jag såg på dom att dom ville rejsa eller köra ifrån mig,en gubbe i deras ögon med en kombi med barnstol med en två åring i och frugan i passagerar stolen, men dom blev frånkörda.......hi hi <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he...ja efter att ha åkt ford i 31 år tycker jag ju verkligen det är bra pulver i min saab 93 nu
verkligt trevligt drag i den..
får hoppas den håller då bara...dessutom tycker min rygg verkligen om saabstolarna..
<!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->9-3 är en rolig bil, en kompis till mig har en 9-3 Aero på nästan 500 hkr, han körde med den på gatan ett tag men det blev dyrt i längden den gjorde slut på ett par framdäck på 200 mil 
Inget bil att åka omkring med i stan direkt , racekopplingen kräver rätt mycket kraft att hantera likaså växellådan med rakskurna drev där får man inte fega utan bara skicka i växeln <!-- </EdIndex> --></div>

Inget bil att åka omkring med i stan direkt , racekopplingen kräver rätt mycket kraft att hantera likaså växellådan med rakskurna drev där får man inte fega utan bara skicka i växeln <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
-