Ja nu är det väl "bara" att leta reda på en -71:as Dakota & en äkta 70 kubiks gjutjärnscylinder (som Alvars hade.. 45 mms L-rings kolv..) så har man 15 års moppen resurrected....
zappafan skrev:Ja nu är det väl "bara" att leta reda på en -71:as Dakota & en äkta 70 kubiks gjutjärnscylinder (som Alvars hade.. 45 mms L-rings kolv..) så har man 15 års moppen resurrected....
Lennart har 45mm gjutjärnscylindrar. Har iaf haft.. Dakota kan det ju bli värre med.. Är det coolvettes gamla Dellorto?
Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
Det är riktigt! Men det går att svarva ner flänsarna, alternativt fila ner dom, så fläktkåpan går på. Sen på med lite spissvärta där det är insyn genom kåpan så är det ingen som tänker på det. Kylmässigt är det inga problem.
Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
Svartsjö skrev:Blev ett Yasuni R3 till DBS:en med EKF:en med Athena 80...
Mycket snygg pipa, men hur bra är den i jämförelse med andra pipor till / för Sachs / Athena, någon som testat ?
Var har du handlat ?
/ S
Köpte den på racing-planet.de, priset blev 2670kr med frakt så nån hundring billigare än racing-planet.se
hur den fungerar vet jag inte ännu men enligt olika sidor jag sett ska den dra till 14-16 tusen innan den går in i väggen.