Om det betyder att innehållet här förs över till den den andra tråden så kommer det inte riktigt stämma med mitt mapptänkande, för själva idén var ju vad vi hade för musik nedladdad i datorn
Raketsport skrev: Vill inte att forumet ska ha flera aktiva trådar med samma betydelse.
men såna finns redan, två vädertrådar, flera trådar julhälsningar etc.
ska man städa trappan brukar man väl börja uppe, annars finns väl risken man får skiten över sig?
Tror bara jag startat två trådar, och ena passar inte alls på vad jag tycker dåliga grunder, har du nåt personligt mot sachsmaster?
Raketsport skrev: Vill inte att forumet ska ha flera aktiva trådar med samma betydelse.
ska man städa trappan brukar man väl börja uppe, annars finns väl risken man får skiten över sig?
Tror bara jag startat två trådar, och ena passar inte alls på vad jag tycker dåliga grunder, har du nåt personligt mot sachsmaster?
Finns nog dubbletter på dom flesta trådar men ofta bara en aktiv ! och i detta fall två aktiva musiktrådar då det borde räcka med en då innehållet är snarlikt! Tror inte det har med personkemi att göra!
Absolut inte.
Jag avser aktiva trådar gällande samma sak.
Det finns som du säger två vädertrådar, den ena "Vädret.." har inte varit aktiv sedan 2014 och sist att skriva på den var 56:an, 29 dec 2014. De slår jag bara samman om den gamla blir aktiv igen. Samt flertalet julhälsningstrådar, men ingen av dem är aktiva trådar.
Mångkultur fungerar inte, det är nog månge ense om och därför kan det var dumt och samla olika sorters musikkulturer i en och samma tråd. Risken är påtagligt stor det blir onödiga kontroverser beroende på kulturskillnader och det behövde inte bli mer än två inlägg förrän den erfarenheten gjorde sig påmind:
zappafan skrev:Fortsätt å lägg eran musik i den här tråden, så blir "Bra musik"- tråden bättre....