Grannen o Doktorn var å fikade med sina mopeder på retrofike
-
NiklasHögberg
- Inlägg: 6334
- Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
- Ort: Kristinehamn. Värmlands län
-
dr.novolette
- Inlägg: 3329
- Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
Re: Grannen o Doktorn var å fikade med sina mopeder på retro
Re: Grannen o Doktorn var å fikade med sina mopeder på retro
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>dr.novolette skrev:Bidrar även jag med en bild från min mobbe där ser man lite av entre'n till detta fina lilla cafe för motorentusiaster. Dom lånade även ut ett sadelöverdrag i fårskinn (inte foreskin) så jag inte skulle bli kall i baken på hemfärden
Gud vad vackra bilder...hemmorojderna fick lite vintervila med fårskinnet så varmt å skönt för genialiteterna
-
NiklasHögberg
- Inlägg: 6334
- Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
- Ort: Kristinehamn. Värmlands län
-
NiklasHögberg
- Inlägg: 6334
- Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
- Ort: Kristinehamn. Värmlands län
-
NiklasHögberg
- Inlägg: 6334
- Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
- Ort: Kristinehamn. Värmlands län
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->söker väl vidare om info ang rexen. blir nog te o ringa till Rothstein igen någon dag för en pratstund o be om lite literatur till rexen o få lite fakta hur saker o ting skall se ut. har fått reda på att rexoped med victoria fanns även -56. han är ursprungligen från familjen som grundade rex o han jobbade där till 69 tror ja han sade. han var en mycket rolig herre att snacka mopeder med. plus att han hade ca 30 rex motorcyklar. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248