Och det är en tre växlad fot!
Men vill ha något brutalare

Lägg därtill en Ekf vev med 44 slag, en förhöjningsplåt under cyllen så breddar du ditt register avsevärt..Micke S skrev:http://www.mopedrenovering.se/sachs/mot ... ingen.html
Plus en trimtopp med centrerat stift och klämspalt, Jamarcolsystem och en 17 mm förgasare. Sedan kommer den att göra innemot 90 km/h om du får till det.
Jag är lite för färsk för att dela motorn än!Falkfish skrev:Lägg därtill en Ekf vev med 44 slag, en förhöjningsplåt under cyllen så breddar du ditt register avsevärt..Micke S skrev:http://www.mopedrenovering.se/sachs/mot ... ingen.html
Plus en trimtopp med centrerat stift och klämspalt, Jamarcolsystem och en 17 mm förgasare. Sedan kommer den att göra innemot 90 km/h om du får till det.
Mvh
/S
Jag är lite för färsk för att dela motorn än!Falkfish skrev:Lägg därtill en Ekf vev med 44 slag, en förhöjningsplåt under cyllen så breddar du ditt register avsevärt..Micke S skrev:http://www.mopedrenovering.se/sachs/mot ... ingen.html
Plus en trimtopp med centrerat stift och klämspalt, Jamarcolsystem och en 17 mm förgasare. Sedan kommer den att göra innemot 90 km/h om du får till det.
Mvh
/S
tänk på att det är mycket justeringsarbete efter att en seriöst trimmad motor hamnar på moppen.Örjanborg skrev:Jag är lite för färsk för att dela motorn än!Falkfish skrev:Lägg därtill en Ekf vev med 44 slag, en förhöjningsplåt under cyllen så breddar du ditt register avsevärt..Micke S skrev:http://www.mopedrenovering.se/sachs/mot ... ingen.html
Plus en trimtopp med centrerat stift och klämspalt, Jamarcolsystem och en 17 mm förgasare. Sedan kommer den att göra innemot 90 km/h om du får till det.
Mvh
/S
Har tagit upp Mekandet efter 23 år
Skulle behöva hjälp av någon som vill sätta ihop en brutal motor
Mvh ö