Zundapp lamphus -69

Användarens profilbild
Gabbe
Inlägg: 104
Blev medlem: 06 jul 2014, 08:51
Ort: Ö-vik

Zundapp lamphus -69

Inlägg av Gabbe »

Ett komplett lykthus i fint skick, lackad orange/röd metallic med 2-k billack.
Hastighetsmätaren funkar.
Om intresse finns så medföljer även ett svartlackat styre, modell TT.

Pris för allt: 1500kr, ska det skickas tillkommer fraktkostnad och förskottsbetalning gäller.
Kan hämtas i Övik.
003.JPG
Användarens profilbild
Micke S
Forumsponsor
Inlägg: 5461
Blev medlem: 15 sep 2012, 23:00
Ort: Västerås

Re: Zundapp lamphus -69

Inlägg av Micke S »

Det är ett mycket bra pris. Hade det varit tidigare hade jag slagit till direkt, Behövde både ett nytt styrövefall och var tvungen att laga lamphuset på den blå med JB Weld. Även kransen var tvungen att bytas och reflektorn är inte bra. På den svarta är glaset spräckt och behöver bytas. Så om du kan tänka dig att sälja ljusarmaturen är jag förstås intresserad.

Det har nyss funnits en skitfin mellandyna på Tradera. Jag gillar det utförandet bäst. Men jag missade budgivningen och hade kanske inte varit med så högt. Fast då hade jag kunna sälja en ny kortdyna för en 5-hundring eller mer. Lätt att vara efterklok...

http://www.tradera.com/item/100705/2589 ... mellandyna" onclick="window.open(this.href);return false;
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Användarens profilbild
Gabbe
Inlägg: 104
Blev medlem: 06 jul 2014, 08:51
Ort: Ö-vik

Re: Zundapp lamphus -69

Inlägg av Gabbe »

Jag tror oxå det är ett bra pris, men jag resonerar så att jag säljer det hellre här för ett bra pris än håller på och strular med tex Tradera, det är mycket skumma typer där.
Om ljusarmaturen blir kvar så hör jag av mig.
Användarens profilbild
Micke S
Forumsponsor
Inlägg: 5461
Blev medlem: 15 sep 2012, 23:00
Ort: Västerås

Re: Zundapp lamphus -69

Inlägg av Micke S »

OK !
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
carl76
Inlägg: 1010
Blev medlem: 12 sep 2009, 23:00
Ort: Söderköping

Re: Zundapp lamphus -69

Inlägg av carl76 »

Micke S skrev:Det är ett mycket bra pris. Hade det varit tidigare hade jag slagit till direkt, Behövde både ett nytt styrövefall och var tvungen att laga lamphuset på den blå med JB Weld. Även kransen var tvungen att bytas och reflektorn är inte bra. På den svarta är glaset spräckt och behöver bytas. Så om du kan tänka dig att sälja ljusarmaturen är jag förstås intresserad.

Det har nyss funnits en skitfin mellandyna på Tradera. Jag gillar det utförandet bäst. Men jag missade budgivningen och hade kanske inte varit med så högt. Fast då hade jag kunna sälja en ny kortdyna för en 5-hundring eller mer. Lätt att vara efterklok...

http://www.tradera.com/item/100705/2589 ... mellandyna" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja har du nån halvdan kortlimpa är jag intresserad, vet att nya inte kostar så mycket men en ny passar inte då bra på min.....
Användarens profilbild
7500
Inlägg: 55
Blev medlem: 24 jun 2013, 22:33

Re: Zundapp lamphus -69

Inlägg av 7500 »

Du har PM.
Användarens profilbild
Gabbe
Inlägg: 104
Blev medlem: 06 jul 2014, 08:51
Ort: Ö-vik

Re: Zundapp lamphus -69

Inlägg av Gabbe »

Sålt!
Skriv svar