Nostalgimackens Crescent i focus

Egna filmer och ex. Youtube klipp
FLAK
Inlägg: 158
Blev medlem: 30 jan 2009, 00:00
Ort: Bergkvara Småland
Kontakt:

Nostalgimackens Crescent i focus

Inlägg av FLAK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.youtube.com/watch?v=FfGlVPj6q80

Spana även in husqvarna hojen! <!-- </EdIndex> --></div>
Nymans2013
Inlägg: 801
Blev medlem: 20 okt 2009, 23:00
Ort: Oskarshamn

Re: Nostalgimackens Crescent i focus

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
FLAK skrev:http://www.youtube.com/watch?v=FfGlVPj6q80

Spana även in husqvarna hojen!
Ifrån Bergkvara står det du är. Mysko, jag bodde där (I Kabbetorp för att vara exakt) fram tills för ca ett år sedan. Men kan inte minnas att jag sett denna fina lilla "mack".

Vart hittar man den? <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
FLAK
Inlägg: 158
Blev medlem: 30 jan 2009, 00:00
Ort: Bergkvara Småland
Kontakt:

Inlägg av FLAK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Macken startades 2008 som en liten kuriosa plats för alla våra prylar och den är inrymd i den gamla lekstugan som stod och drällde på tomten.

Vi funderade på vad vi skulle ha den till när vi flyttande till villan och vips kom iden om en mack in i tankarna.

Macken finns alltså på vår tomt i Ragnabo.

Att du missat den är inte så konstigt för den är ju inte så jättestor. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D Vilka snygga cyklar, både Crescenten och Husqvarnan.
Jag måste även berömma kvalitén på filmerna <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Nymans2013
Inlägg: 801
Blev medlem: 20 okt 2009, 23:00
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
FLAK skrev:Macken startades 2008 som en liten kuriosa plats för alla våra prylar och den är inrymd i den gamla lekstugan som stod och drällde på tomten.

Vi funderade på vad vi skulle ha den till när vi flyttande villan och vips kom iden om en mack in i tankarna.

Macken finns alltså på vår tomt i Ragnabo.

Att du missat den är inte så konstigt för den är ju inte så jättestor. :wink:
Okej, då är jag med på noterna. Det får väll bli en mopedrunda söderut frammåt våren. <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Wow, en mack med 2 spisar!! Jag vill också ha en mack!!!! <!-- </EdIndex> --></div>
FLAK
Inlägg: 158
Blev medlem: 30 jan 2009, 00:00
Ort: Bergkvara Småland
Kontakt:

Inlägg av FLAK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Nymans2013 skrev:
FLAK skrev:Macken startades 2008 som en liten kuriosa plats för alla våra prylar och den är inrymd i den gamla lekstugan som stod och drällde på tomten.

Vi funderade på vad vi skulle ha den till när vi flyttande villan och vips kom iden om en mack in i tankarna.

Macken finns alltså på vår tomt i Ragnabo.

Att du missat den är inte så konstigt för den är ju inte så jättestor. :wink:
Okej, då är jag med på noterna. Det får väll bli en mopedrunda söderut frammåt våren.
Du är välkommen och har du tur och bokar in träffen i rätt tid kan en privat visning av grannens tvåhjulssamling inträffa.... <!-- </EdIndex> --></div>
FLAK
Inlägg: 158
Blev medlem: 30 jan 2009, 00:00
Ort: Bergkvara Småland
Kontakt:

Inlägg av FLAK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack Jossan! och tänk vad smidigt allt är nu med digitalkameror, tänk bara på smalfilms h-vetet man trixade med.....

Spisarna i macken tillhör självfallet min kära flickvän....
men visst är dom stiliga...

Fast dockskåpsgrejerna hon samlar på får INTE komma in i macken :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Nymans2013
Inlägg: 801
Blev medlem: 20 okt 2009, 23:00
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
FLAK skrev:
Nymans2013 skrev:
FLAK skrev:Macken startades 2008 som en liten kuriosa plats för alla våra prylar och den är inrymd i den gamla lekstugan som stod och drällde på tomten.

Vi funderade på vad vi skulle ha den till när vi flyttande villan och vips kom iden om en mack in i tankarna.

Macken finns alltså på vår tomt i Ragnabo.

Att du missat den är inte så konstigt för den är ju inte så jättestor. :wink:
Okej, då är jag med på noterna. Det får väll bli en mopedrunda söderut frammåt våren.
Du är välkommen och har du tur och bokar in träffen i rätt tid kan en privat visning av grannens tvåhjulssamling inträffa....
Låter trevligt, får höras frammåt våren. <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Skriv svar