Hacka inte på Pnilz he jer en trevlig männisch.. , trevligt rally fast man inte vann nå priser (som vanligt) ,lite meck idag, tappade helt lågfartsdelen, flottörhuset rent men lågfartsmunstycket helt tätt , så nu har jag yxat dit ett filter få se om det blir bättre... tycker att tanken är ren & fin invändigt men men...
zappafan skrev:Vet inte hur många startande , 50-60 pers. kanske....
Jag ignorerar Hasse Och Raketarens mobbningsförsök bättre att dom hackar på mig som är felfri! Nån som inte är lika fantastisk som jag kan ju faktiskt bli ledsen!
Klart för avfärd c:a 1,5 mil till Sörfors från Vännäs Motormuseum.
Pnilz på Dakotan var min parkompis på rallyt. Tryggt med en som har lokalkännedom när man är ute på okända vägar i mörkret.
På väg till Sörfors/brännland. Blid, strax efter att jag skruvade fast avgasmuttern, igen.... Känns alldeles för stor
(som vanligt, klicka på bilden för att se den i vettig kvalite. Forumets bildprogram orkar inte skala ner mina bilder snyggt)
Samling vid Opal antik. Pnilz säger tydligen något roligt (eller skrattretande)
Ingen jag känner men du kanske ser vem det är efter att jag har vridit bilden m.h.a. en Plug In in Photoshop?
Bilagor
gybbe.jpg (10.03 KiB) Visad 5155 gånger
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018