Jo den är helt ok, men det är ju inte mitt hobbygarage, det är min arbetsplats varje dag så då kan man ställa lite större krav.
Dagens bild eller detta hände idag
Re: Dagens bild eller detta hände idag
Kanske får nåt klart för en gångs skullRaketsport skrev:Snyggt Janne! Nu är det bara slutspurten kvar
- GlobalNomad
Igår blev det en snorkeltur utanför Vilanculos, Mozambique. Fantastiska oförstörda korallrev. Tyvärr inga bilder från undervattenlivet.
-71 Zundapp KS50
-32 Ford Roadster (350/350)
Härligt att det fortfarande finns korallrev som mår bra. De blir färre och färre...
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Vilken härlig bild! Fantastiskt att se korallrev
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Det ser verkligen härligt ut 
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
- GlobalNomad
Revet ligger utanför öarna Bazaruto och Benguerra. Kan varmt rekomendera Vilanculos som semestermål. Finns boende i alla klasser precis på stranden. Bättre än Thailand på många sätt. Priserna hälften jämfört med Thailand.Micke S skrev:Det ser verkligen härligt ut
-71 Zundapp KS50
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Mina gamla lurar gick sönder, men i dag har Mona överraskat med nya. Riktigt bra ljud \M/
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
En förare som jag beundrade mycket har gått ur tiden http://www.expressen.se/sport/motor/for ... gatt-bort/" onclick="window.open(this.href);return false; Han var den ende som blivit världsmästare både med två och fyra hjul 
Varför sitter det ett plåster på fingret då?Raketsport skrev:Mina gamla lurar gick sönder, men i dag har Mona överraskat med nya. Riktigt bra ljud \M/
Mvh Patrik
Dag två med hojtur. Det är +8,2 grader och vindstilla så det är helt okey även när man snyter ur hojen ordentligt 
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
- ZVEZDA M50
Det är ju ett ljudförbättringsplåster!Patrik skrev:Varför sitter det ett plåster på fingret då?Raketsport skrev:Mina gamla lurar gick sönder, men i dag har Mona överraskat med nya. Riktigt bra ljud \M/
Mvh Patrik
Kolla på svalander.se Där finns mycket hokus pokus och kvacksalveri?
Var å hämtade en Monarped jag köpt av Posch mest för att jag ville skruva lite ILO!
Vi har lite snö kvar än....
Vi har lite snö kvar än....
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Den får du nog fart på fort. Blir det omlackering och hela köret?pnilz skrev:Var å hämtade en Monarped jag köpt av Posch mest för att jag ville skruva lite ILO!
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
ZVEZDA M50 skrev:Det är ju ett ljudförbättringsplåster!Patrik skrev:Varför sitter det ett plåster på fingret då?Raketsport skrev:Mina gamla lurar gick sönder, men i dag har Mona överraskat med nya. Riktigt bra ljud \M/
Mvh Patrik
Kolla på svalander.se Där finns mycket hokus pokus och kvacksalveri?
Hur kunde ni veta? Blev genast bättre ljud så fort jag fick plåster på fingret
(Ingen aning vad jag gjort faktiskt. Stigmata blödning?)
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson