BraMicke S skrev:Det kan det göra.marklundt skrev:Ger 2,82hkr 60km\h ?
övrigt
Re: övrigt
Japnilz skrev:Tankade du på CirkelK strax före 08:00 imorse?
Hade problem med att få ut kvitto p.g av reklamen i pumpen,var det du som singlerade ?
2004,s dt50r är 900m.m i sadelhöjd öch 2010 har högst sadelhöjd,du var det i skellefteå du menade ?marklundt skrev:Hade problem med att få ut kvitto p.g av reklamen i pumpen,var det du som singlerade ?
K cirkel på söder tankade jag i skellefteå i morse strax före 08:00 på morgonen. Jag är stamkund på k cirkel
Styrhöjden är 120 cm på dt50r och sadelhöjden 900m.m. nöjd ?
marklundt skrev:Styrhöjden är 1.200 m.m på dt50r och sadelhöjden 950m.m. nöjd ?
Singnalhornet lagat,fick skarva en jordkabel för att få den att fungera
Högra kåpan blev lite ful efter jag tagit bort siffrorna 22 ,lite slipduk så blir det lite bättre och jämnare
Nej åkte förbi men du hann smita innan jag stannat men fick en bild!marklundt skrev:Hade problem med att få ut kvitto p.g av reklamen i pumpen,var det du som singlerade ?
Ja.det är jag.men.jag skulle till jobbet och såg dig aldrig och papperet var slut i pumpen så jag fick aldrig nåt kvitto
Har tejpat sadeln med vanlig bygg silvertejp och svart silvertejp samt slipat högerkåpan och satt siffrorna 45 över så nu syns det att det är en eu dt50r 45:a
Klart att det inte går köra moped scooter odubbat på vintern,den växlar ju bara upp varje gång man drar på gasen och då vurpar man
Dt50r 2-taktaren,den jag kör drar 1,8dl\mil och går därmed snålare än en 4-takts eu-moped scooter och därmed miljövänligare utan att vara snålställd 

Eu-moped scooter 4-taktaren drar 2dl\milen som en nationell 30-mopedmarklundt skrev:Dt50r 2-taktaren,den jag kör drar 1,8dl\mil och går därmed snålare än en 4-takts eu-moped scooter och därmed miljövänligare utan att vara snålställd