Kunde dock inte låta bli när chansen väl gavs..Samt så kan man ju aldrig ha förmånga projekt..
Med lite tur dyker original ägarpapper upp..
Får se när man kommer igång med den..

Är de någon som har nått liggandes så säg gärna till.

Det är ju tanken i alla fallJoNo skrev:Häääärligt!
En till SM 50 som räddas från sin undergång![]()
Axeln roterar lätt i bussningarna men har förskansat sig väl i själva motorfästet..Försökte som sagt med att rotera den, lyckas man bara med de så brukar de flesta axlar gå att få ut.. Inte riktigt i skicket de sattes dit men åtminstone ut..selma skrev:Axeln brukar gnaga in vid motorfästet så det blir en kant,har ibland vridit på motorfästet för att få axeln i ett annat läge.
Men det sluta oftast med en kap vid motorfästet med ett tunt blad.
sidecarrob skrev:Äntligen![]()
![]()
Bågfilsblad i tigersågen går hyfsat smidigt.
Nu blev jag glad för din skull. Välkommen i klubben
På mina så har det varit pelarpress som funkat efter lite påvärmning. Den sista var uppe över 12ton innan det small till å lossnade.crjs skrev:Slutade med att jag sågade den.. Får se när man tröstar med att banka ut den..
Gjorde mig av med min press i tron att jag snabbt skulle hitta en ny.. Men har inte duggat tätt med motordrivna pressar i klassen 60-150 ton..JoNo skrev:På mina så har det varit pelarpress som funkat efter lite påvärmning. Den sista var uppe över 12ton innan det small till å lossnade.crjs skrev:Slutade med att jag sågade den.. Får se när man tröstar med att banka ut den..