marklundt skrev:Jag har papper på avgasuppgifterna.först 56:an sedan blyfot och sedan du.gillar du inte seriösa uppgifter avskriva från bilregistret ? Gillar du inte mopeder ?
Du marlundt sitter och skriver inlägg efter inlägg, samtliga med ganska virriga och tyvärr ofta väldigt irriterande svagt faktabaserade sanningar som ingen av oss andra ser som jätte-seriöst.
Trots att du som det verkar inte passar in kategorin normalbegåvade så tycker vi alla ändå att det är självklart att du ska få delta och skriva av dig så länge som du inte trampar över och går till personangrepp, speciellt inte mot 3:e person. Rikta dig åtminstone mot den person som angreppet avser och blanda inte in andra.
Där kommer lätt tonen att gå åt det mer otrevliga hållet och det är precis detta som ingen av oss vill.
Jag vet inte om du någonsin reflekterat över att du faktiskt sitter och bräker ut dina sanningar till ingenjörer och andra mycket erfarna och kompetenta moppeexperter? Det är inte seriöst av dig och är du oseriös så får du räkna med mothugg.
I början var det kul att ta del av världen som du ser den med dina ögon eftersom den var så annorlunda men det har blivit ointressant just för att du presenterar en bild som är så smal.
Ingen orkar sitta och diskutera samma frågor i oändlighet.
Dtr50EU, nållägets betydelse för motoreffekten, olika etanolblandningar och när de ska börja säljas, hur det är att köra o snöpackade spår och slask osv. är något som många av oss kan dryfta en kort stund men i det stora hela så tycker jag nog att det räcker nu.
Om du överhuvud taget måste skriva något mer så skulle jag vilja be om något annat istället, De ämnen du dryftat hittills är uttömda på intressanta vinklingar för länge sedan.
Jag börjar luta åt att någon moderator borde stänga den här tråden för gott och slänga ut dig marklundt från forumet om du inte skärper till dig.