Tårtan Moppefolkrace

Egna filmer och ex. Youtube klipp
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Tårtan Moppefolkrace

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.moppe.se/Mopfolk04.htm <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om jag såg rätt så var det en svart/röd pungkrossardappe som tog hem vinsten. :D Inte särskilt otippat ju... <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pälle skrev:Om jag såg rätt så var det en svart/röd pungkrossardappe som tog hem vinsten. :D Inte särskilt otippat ju...
Nej , det kan jag iofs förstå , man måste ju ha lite fjädring på en sådan bana , åka compakt är knappast någon hit , Fs1:or är bra klarar fullgasväxlingar (iallafall under en viss period :roll: ) <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pälle skrev:Om jag såg rätt så var det en svart/röd pungkrossardappe som tog hem vinsten. :D Inte särskilt otippat ju...
nä för det är ju en mc.. <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Inlägg: 708
Blev medlem: 04 jun 2009, 23:00
Ort: Borlänge
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:
Pälle skrev:Om jag såg rätt så var det en svart/röd pungkrossardappe som tog hem vinsten. :D Inte särskilt otippat ju...
nä för det är ju en mc..
Ja, det är alla trimmade mopeder över 50cc :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
Alabamamannen
Inlägg: 570
Blev medlem: 05 mar 2009, 00:00
Ort: Boden

Inlägg av Alabamamannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:
Pälle skrev:Om jag såg rätt så var det en svart/röd pungkrossardappe som tog hem vinsten. :D Inte särskilt otippat ju...
nä för det är ju en mc..
Bild staff_italiamac_fastidioso.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Alabamamannen skrev:
dr.novolette skrev:
Pälle skrev:Om jag såg rätt så var det en svart/röd pungkrossardappe som tog hem vinsten. :D Inte särskilt otippat ju...
nä för det är ju en mc..
Bild staff_italiamac_fastidioso.gif
Å vilken tjusig MOPED. Orörd originalare ser det ut att vara. Till salu? <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håller med .. snyggt med tvåfärgat <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pälle skrev:
Alabamamannen skrev:
dr.novolette skrev:
Pälle skrev:Om jag såg rätt så var det en svart/röd pungkrossardappe som tog hem vinsten. :D Inte särskilt otippat ju...
nä för det är ju en mc..
Bild staff_italiamac_fastidioso.gif
Å vilken tjusig MOPED. Orörd originalare ser det ut att vara. Till salu?
glöm din dröm... han är under behandling men alabamamannen är en riktigt svår patient :( dessutom retas han funderar att skicka över honom till vuxenpsyk :crazyface: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm, du får väl tvångsvårda honom, kan vara en för sig själv och omgivningen :P

By the way så har du PM Doc! <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar