övrigt
Re: övrigt
Vad blir svaret då ? Jag har ju ingen rpm räknare på drac,en ?
46,08 km/h på det högre varvtalet du angav.marklundt skrev:Vad blir svaret då ? Jag har ju ingen rpm räknare på drac,en ?
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Att t.ex ta bort avgaspluggen ger ingenting i hastighet ,drac,en blir ju bara stark utan avgasplugg och då får man bara en 3,5hkr:are som gör 45 ,för att få den att göra 70km/h måste man växla upp den och ta bort även pluggen i insuget
10.000 varv på 6:an när utväxlingen är 52 kugg bak och 13kugg fram t.ex ? Kan det bli 70km/h i topp?
Om du t.ex. vet varvet för 35 km/h blir det dubbla varvet vid 70 km/h.marklundt skrev:10.000 varv på 6:an när utväxlingen är 52 kugg bak och 13kugg fram t.ex ? Kan det bli 70km/h i topp?
Har du inte ett kombiinstrument så att du kan välja varvräknarfunktion?
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Har ingen varvräknar funktion på eu- moped modellen här och inget kombi verktyg heller ,i teorin blir bara drac,en stark utan avgasplugg .men.går fortfarande bara 45km/h på plan och bar asfalt väg,hade bara 2:a i allmänn mattematik ?
Drac 50 rmt är svagare än Yamaha dt50r
Men.nu vet jag inte vad drac,en varvar vid 35km/h ?
Jag vet bara att det är samma motor som i dt50r på drac,en
+samma motor effekt opluggat i båda =4hkr =70km/hmarklundt skrev:Jag vet bara att det är samma motor som i dt50r på drac,en
Jag vet att 2,94hkr räcker bara till max 60km/h så den här drac50 rmt gör nog bara 60km/h opluggat ,70 km/h är nog överdrivna försäljnings argument för att rmt,n ska sälja bättre på marknaden ?
Söröver
Är det Västerås ? Halka,blåst,bland annat,det är därför jag låter drac,en stå