övrigt

Tips, frågor och allmänt snack om motorcyklar, båtmotorer, bilar m.m.
marklundt
Inlägg: 4842
Blev medlem: 28 aug 2016, 13:53

Re: övrigt

Inlägg av marklundt »

Nä.jag tog bara reda på varför den är så populär .vägen blir för smal för mej i en EU moped bil . med över 70% ,s livslängd i riejun samt att vägen blir för smal så avstår jag gärna från EU moped bil + att prislappen är på tok för hög för en EU moped bil och där har du tredje skälet till att jag avstår från EU moped bil och fjärde är att jag kan inte backa med EU moped bil utan att det skulle smälla . jag har det omdömmet att jag klarar ej av köra EU moped bil och därför avstår från EU moped bil .
Användarens profilbild
Micke S
Forumsponsor
Inlägg: 5459
Blev medlem: 15 sep 2012, 23:00
Ort: Västerås

Re: övrigt

Inlägg av Micke S »

Ok
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
marklundt
Inlägg: 4842
Blev medlem: 28 aug 2016, 13:53

Re: övrigt

Inlägg av marklundt »

Hade jag kört EU moped bil så hade det smullit i tid och otid i trafiken.
marklundt
Inlägg: 4842
Blev medlem: 28 aug 2016, 13:53

Re: övrigt

Inlägg av marklundt »

Jag är bättre på köra radiobil på ett nöjesfällt än på att köra EU moped bil i trafiken.
marklundt
Inlägg: 4842
Blev medlem: 28 aug 2016, 13:53

Re: övrigt

Inlägg av marklundt »

EU moped bil är för bred för mej i trafiken + att jag har ingenstans att parkera den .
marklundt
Inlägg: 4842
Blev medlem: 28 aug 2016, 13:53

Re: övrigt

Inlägg av marklundt »

slider_anon.gif har man kort och cod ska man inte behöva visa legg i affären. En EU moped bil är 150 cm bred ,för bred för mej .rmt:n är cirka 78cm smal i trafiken .
marklundt
Inlägg: 4842
Blev medlem: 28 aug 2016, 13:53

Re: övrigt

Inlägg av marklundt »

slider_anon.gif om och när jag kör omkull så lägger den sig på vänster sida i mitt fall i trafiken
marklundt
Inlägg: 4842
Blev medlem: 28 aug 2016, 13:53

Re: övrigt

Inlägg av marklundt »

slider_anon.gif om x.r öppet bryter mot lagen så kan jag också göra det. Det finns ju cykel & gångbanor att köra EU moped riejun på i reserv för att komma dit man ska även om det inte går lika fort .
marklundt
Inlägg: 4842
Blev medlem: 28 aug 2016, 13:53

Re: övrigt

Inlägg av marklundt »

slider_anon.gif det går ju köra 25-30km/h med en EU moped på cykel och gångbanorna medans x.r är på vägen och hindrar trafiken .klimatet kan vänta . man har ett förflutet som moped kriminell
marklundt
Inlägg: 4842
Blev medlem: 28 aug 2016, 13:53

Re: övrigt

Inlägg av marklundt »

slider_anon.gif körde i dag genom ett regn väder så det blir att smörja om kedjan .
marklundt
Inlägg: 4842
Blev medlem: 28 aug 2016, 13:53

Re: övrigt

Inlägg av marklundt »

slider_anon.gif minusgrader i morgon blir intressant se om en tar sig till jobbet i morgon speciellt eftersom det har regnat i dag ?
marklundt
Inlägg: 4842
Blev medlem: 28 aug 2016, 13:53

Re: övrigt

Inlägg av marklundt »

slider_anon.gif det ska bli intressant om jag tar hem igen .isgata i stan nämligen ? Blev det strike rova i dag för x.r nu på morgonen och deras klimat manifestation i dag ? Dålig dag för sånt i dag när det är isgata ? Spann på ettan:s växel då och då i dag med EU moped riejun.
marklundt
Inlägg: 4842
Blev medlem: 28 aug 2016, 13:53

Re: övrigt

Inlägg av marklundt »

Det var spårig blankis på morgonen .är hemma nu . man fick köra lugnt och sakta speciellt på morgonen .annars hade man kört omkull i trafiken i dag och ha is i magen . var nog ensam om att köra utan metall dubb i dag.
marklundt
Inlägg: 4842
Blev medlem: 28 aug 2016, 13:53

Re: övrigt

Inlägg av marklundt »

Det lönar sig inte bygga om en enduro mrt till en motard . det är bättre och billigare köpa en färdig EU moped motard + lagligare .
marklundt
Inlägg: 4842
Blev medlem: 28 aug 2016, 13:53

Re: övrigt

Inlägg av marklundt »

Ska man bygga om en mrt enduro till en EU moped motard så måste man ändra på allt och då blir det ändå inte lagligt . t.ex mätaren visar 65 när det går 45km/h i trafiken och bara byta till slätare däck gör att den börjar orka gå som en lätt m:c p.g av att man sänker rullmotståndet .egen livserfarenhet . vad jag vet är att det finns bara en orange enduro mrt i Skellefteå för den andra är en EU moped rieju motard som är orange sedan är ingen av dom lackerade orange utan det är plasten som är orange med påklistrade dekaler utanpå .
Skriv svar