Mopedåkare i Härnösand med omnejd?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Nicke M
Forumsponsor
Inlägg: 57
Blev medlem: 15 sep 2019, 08:04

Mopedåkare i Härnösand med omnejd?

Inlägg av Nicke M »

Hej alla!
Jag flyttade till Härnösand i juni detta år men förutom mina grannar så känner jag inte en människa här.
Intresse för mopeder har jag haft i 30 år och jag har tappat räkningen på hur många jag har ägt och renoverat genom åren.
Det vore fantastiskt roligt för en ensamvarg som undertecknad att hitta en flock eller ytterligare en ensamvarg att ta några turer med. Ensam är inte alltid roligast.

Jag har en kanal på Youtube om ni vill veta lite mer om mig:
https://www.youtube.com/channel/UCVV1rW ... 893NNgwGrA

Ha det bäst där ute i höstmörkret!

/Nicke
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Re: Mopedåkare i Härnösand med omnejd?

Inlägg av Raketaren »

Vi finns ju några moppeåkare i Örnsköldsvik och Ullånger som åker lite då och då..så det är kul om vi blir flera i vackra höga kusten.. 8)
Nicke M
Forumsponsor
Inlägg: 57
Blev medlem: 15 sep 2019, 08:04

Re: Mopedåkare i Härnösand med omnejd?

Inlägg av Nicke M »

Tjena Raketaren och tack för svar!
Jag bor ett par mil väster om Härnösand så jag har väl cirka sju mil till Ullånger. Vilket givetvis borde klassas som nästgårds här på landet. Så en varm sommardag är det inte omöjligt att jag packar med mig kaffe och snus och rullar norrut. :D Ha det fint!



Jo det lär nog bli några svängar nästa sommar..kör du förbi i ö-vik så finns det ju alltid lite kaffe över och lite tid för moppesnack..bor intill E4 2 mil söder om stan i Bjästa

Ha det gott.. 8)
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Re: Mopedåkare i Härnösand med omnejd?

Inlägg av Raketsport »

Vi brukar köra till Konvaljparkens bil/mc/mopedutställning i Kramfors kommun med utgång från Ullånger. Brukar bli en trevlig heldag.
//Jossan
Josefine Andersson
Nicke M
Forumsponsor
Inlägg: 57
Blev medlem: 15 sep 2019, 08:04

Re: Mopedåkare i Härnösand med omnejd?

Inlägg av Nicke M »

Det låter trevligt som tusan, Jossan! Hojta gärna till nästa gång så hakar jag på er om jag har möjlighet. :D
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator
Inlägg: 2958
Blev medlem: 25 jun 2010, 23:00

Re: Mopedåkare i Härnösand med omnejd?

Inlägg av Lolalola »

Jag sålde ett insug till en galning i Härnösand för ett tag sen. Den affären hade jag gärna varit utan, om man säger så. Se upp ifall du råkar på en utpräglad Puch-fanatiker i 65-årsåldern. :D
Nicke M
Forumsponsor
Inlägg: 57
Blev medlem: 15 sep 2019, 08:04

Re: Mopedåkare i Härnösand med omnejd?

Inlägg av Nicke M »

Det lät inget vidare, Lolalola. :shock: Tack för varningen och ha en fortsatt fin dag!
Skriv svar