övrigt
Re: övrigt
El bilar som blockerar en mack ,lugn det går ge igen för det . annars är det bara ringa en viss myndighet
Riejun är så tyst att många inbilar sig att den är el driven i trafiken .
På rullgrus och skogsbilvägar brukar hastigheten sjunka under 45km/h p.g av att en vet inte om en får möte och vill inte göra ett ofrivilligt möte i en bilcupe eller köra omkull eller liknande ?
Dom är j.o anmälda enligt media nu . det är + ute trotts att det är tredje advent och den 15 : e december . 

Har varit ut och tittat till EU mopeden nyss
El fordon får inte stå parkerade hur länge som helst på p- platser . då blir det p- böter sedan bortbogering och utlösning mot hög avgift och skivbromslås går använda på flera sätt
Som hinder tills dom bogserar bort el fordonet t.ex
Skivbromslås kan användas som EU moped och m: c klamp mot notoriska felparkerare t.ex
Hämnd lönar sig inte ens med el fordon
Behöver inte bittermandel för jag har jämt varit en surcart . det blir enbart trist om alla ska köra el drivet .intet nytt på motor fronten om och när alla ska köra el drivet i trafiken .
Om dom spär ut bensin 50% så blir utsläppen minus på den EU moped 2-taktaren jag kör t.ex enligt min egen miniräknare uträkning ? Annars blir det en trist grå elektrisk värld som många kommer att ångra tids nog + att antalet el överkänsliga kommer att öka .men. Dom flesta är ju egoister i världen
Vem skulle jag vara betald av ? Jag är född surcart
Hämnden är ljuv .men.kort varig och biter sig själv i svansen .
Har nämt polvändningen tidigare .men.ingen lyssnar .polvändningen kan göra el fordon oanvändbara under 300 års tid