övrigt
Re: övrigt
Visst kan jag provsitta en EU moped bil. Men. Den är till för barn och jag är vuxen .det blir problem ta sig ut ur den för jag är för lång och stor för den och vad ska jag med ett regnskydd på hjul när jag har regnställ ?

Jag får slänga ut stolarna ur EU moped bil och sitta i bagage utrymmet och köra ?
Tre döda och 48 skadade i EU moped bils olyckor i år cirka enligt statistiken .
Jag är nöjd med den EU moped modell jag har . har aldrig kört på bakhjulet eller framhjulet med EU moped modellen .
Transportstyrelsen vet om att riejun gör 55km/h i topp .men. Kan inget göra åt det annat än att ge mej fortkörnings böter om jag kör mer än tillåtna 45km/h om dom tar mej på bar gärning förståss ? För motorn är orörd liksom drivpaketet och övrigt och jag är inte så förtjust i att krocka och köra omkull längre utan fin kör mest numera och använder riejun för att ta mej från punkt a-x numera i trafiken .
Har mailjat till transportstyrelsen om vad riejun gör i topp orörd avsiktligt så dom ska slippa testa den i vad den gör i topp . pratat brevid mun på mej själv så att säga . några frågor ?
5 dagar kvar tills det vänder .jag nämde ju tidigare att miljöaktivister aldrig blir nöjda .
Samt att jag brukar inte följa moden och trender .
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Vad vänder om fem dagar och vad har dessa fem dagar med miljöaktivister att göra?
Vill be dig att inte vädra politiska åsikter på detta forum. Det lämpar sig bäst att tala öga mot mot öga och inte på ett moped- och hobbyforum.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Raketsport skrev: ↑17 dec 2019, 12:11...inte vädra politiska åsikter på detta forum. Det lämpar sig bäst att tala öga mot mot öga och inte på ett moped- och hobbyforum.

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Okej men. Det är midvintersolståndet jag skriver om som det är fem dagar till .vill du inte ha sommar igen ?