Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->För en gångs skull har du rätt Grannen... :whistle2: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Visste väl att jag skulle fixa det till slut :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Nymans2013

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:Å här har ni en doldis - men som vanligt helt åt h-vete för långt ner i landet :twisted:
http://www.blocket.se/kalmar/Crescent_26680373.htm?ca=1_3&w=3
Plötsligt blev jag väldigt sugen på att besöka stadsdelen oxhagen här i lilla hålan. Fast får väll vänta tills morrondagen <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->2000 :shock:

http://www.blocket.se/kalmar/Moped_26748066.htm?ca=11&w=3 <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Pälle

Inlägg av Pälle »

Jämarns, den såg helt rätt ut för 5 papp :shock: Skulle dock gissa på 1957 <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag och Rexxy var hem till Pekka i Hallsta moppers vi hittade denna och kom överens om att sälja på tradera och dela på vinsten http://www.tradera.com/Justerbart-munstycke-ifran-styret-auktion_302510_110104960

trodde aldrig att den skulle gå så dyrt :shock: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Stackars Pekka, han sålde säkert för billigt :P <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänk att folk betalar vafan som helst!! <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror inte det var ett "äkta" heller.. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

zappafan skrev:Tror inte det var ett "äkta" heller..
Fins det pirat ? Jag har sett munsycksjusterinen hos Pekka, den var från tiden det såldes såntdär skrot. :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo det finns dom som gjort egna, synd man inte sparat nån bild.. :( <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

zappafan skrev:Jo det finns dom som gjort egna, synd man inte sparat nån bild.. :(
Om du ber Conrad snällt kan du nog få se en bild på hans?:lol: kanske finns nån bild här på forumet? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, men allvarligt!
1395 kr för en vajerbit! <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

Peppe^ skrev:Ja, men allvarligt!
1395 kr för en vajerbit!
Jag tycker exakt samma sak :? utropspriset var en krona sen har folk bara lagt bud som galningar!? :shock: sen att den bara fungerar bra i teorin är ju också en bidragande faktor varför jag tycker det är konstigt att folk lägger sådana summor. :roll: det var en NOS vajer som var förpackad i originalförpackningen som gick för 1500:- för ca en vecka sen också. :o :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Köparen av munstycket ringde upp mig också, och sa att han skulle vara bortrest till på måndag, så pengarna kommer inte förrän efter det. Sen frågade han om jag hade några f50-delar. När jag sa att jag hade 3 st f50 moppar blev han paff :roll: Men inget till salu.

Sen undrade han om jag hade en GLX. Japp, sa jag. En under renovering! Jag sa åt han att besöka raketsports forum för att kolla in tråden. Vet inte om han har gjort det än. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar