Inga fel kanske men det är svagt att paket skickas i retur utan att fler vägar används för att förvarna beställaren. Säljaren har ju mail adressen i beställningen så det är inte svårt att nå den vägen...
I mitt fall beställde jag däck igen från en annan firma, som sände med samma speditör! Så jag ringde och de tänkte skicka däcket i retur igen för att jag inte svarat på deras avisering och beställt dag för utkörning

Hade åter inte fått något meddelande från dem men när jag ringt dök det upp ett!
Trodde bekymren var över när jag bokat leveransen men leverans dagen ringde chauffören och sade på dålig svenska att han inte hittade min adress i GPS

Så han hade kör vilse, efter lite vägvisningar från mig skulle han ringa tillbaka om en kvart, efter en halvtimme ringde jag istället, inget svar. Efter 10 minuter ringde jag igen och då sade han att han skulle vara hos mig om 5 minuter, dök upp efter 10 så jag fick mitt däck till slut. Men drar mig för att köpa fler däck om de skickas me den speditören! Inte någon av de stora som DHL eller Schenker .