blev ju en liten tur till godisbutiken...
blev ju en liten tur till godisbutiken...
var iväg en liten sväng idag igen och inhandlade lite pryttlar.. fanns ju som vanligt en hel del kul där man skulle kunna köpa om man haft lite gott om plats..
lite bilder på kul objekt....lite ramar...halkade med ett foto på Anders / Husqvarna sport oxå..han kollar in en skaplig raketfjädring..den ville följa honom hem...
lite bilder på kul objekt....lite ramar...halkade med ett foto på Anders / Husqvarna sport oxå..han kollar in en skaplig raketfjädring..den ville följa honom hem...
Re: blev ju en liten tur till godisbutiken...
Jag var vansinnigt nära att slå till på den där välbyggda zündappcrossen som skymtar i bakgrunden på en av bilderna. Finns den kvar nästa år så fan... om jag så måste skruva ner den helt i delar.
låter ju trevligt om du slår till får du väl kika förbi här nästa år på en slurk kaffe då...Lolalola skrev:Jag var vansinnigt nära att slå till på den där välbyggda zündappcrossen som skymtar i bakgrunden på en av bilderna. Finns den kvar nästa år så fan... om jag så måste skruva ner den helt i delar.
Det blev inte att jag var där förra året och nu i år glömde jag kika förbi på den där slurken kaffe. Men köpte bl.a. två travsulky-hjul och en sadel.Raketaren skrev:låter ju trevligt om du slår till får du väl kika förbi här nästa år på en slurk kaffe då...Lolalola skrev:Jag var vansinnigt nära att slå till på den där välbyggda zündappcrossen som skymtar i bakgrunden på en av bilderna. Finns den kvar nästa år så fan... om jag så måste skruva ner den helt i delar.
Ok... ..kaffemöjligheten finns ju kvar tills du åker förbi igen..
Hade ju tänkt mig att ta en tur till godisbutiken nu i höst jag..
Hade ju tänkt mig att ta en tur till godisbutiken nu i höst jag..
Fan jag glömde av kaffet... jag var nämligen där i år med, men har godisbutiken stängt ner?
-
Nä inte lagt ner.
Det var väl för väl det då. Jag ringde nämligen konstant i tre dagar och var t.o.m. där, men det såg bara tomt och ödsligt ut.
Kommer nog att göra ett besök där nu i höst...behöver lite delar till ett av projekten för vintern..behöver lite till en stockholmare jag köpt....även puch Texasen måste jag ju försöka få till..
Jag hade gärna också åkt dit, men eftersom jag har typ 100 mil enkel väg är det ju inte direkt så man tar sig en spontanutflykt.