Vicky standard Vov 1950 (Victoria)
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om och jag säger OM denna pärla skulle säljas och någon här skulle ha pengar
vad får den då kosta ?

Pappa inte hemma,försäkringskassan har missat, jag är student,jag är arbetslös,Jag väntar på lönen etc.etc. - alla är välkomna med bud ! ANNARS KANSKE DET BLIR SLAKT
Ha,ha var inte oroliga - denna kommer att rulla på vägar (förhoppningsvis i Sverige).
Synd att inte många värderar det Svenska kulturarvet mer än vad de har råd med.
Ha det och skål
<!-- </EdIndex> --></div>

Pappa inte hemma,försäkringskassan har missat, jag är student,jag är arbetslös,Jag väntar på lönen etc.etc. - alla är välkomna med bud ! ANNARS KANSKE DET BLIR SLAKT

Ha,ha var inte oroliga - denna kommer att rulla på vägar (förhoppningsvis i Sverige).
Ha det och skål

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Känns som om det fattas nåt här , och då menar jag inte i textenUllen skrev:Om och jag säger OM denna pärla skulle säljas och någon här skulle ha pengarvad får den då kosta ?
![]()
![]()
Ha det och skål

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->citat synd att inte många värderar det svenska kulturarvet mer än vad de har råd med.
kan ju kanske bero på att folk måste äta och betala räkningar för att överleva...
kan ju kanske bero på att folk måste äta och betala räkningar för att överleva...

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
-
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hade en DKW Hummel en gång. Precis som denna fast röd med trampor.
Det var ett helvete att få bort den ca 30 mm långa pluggen/stålhylsan.
Men efter att ha fått upp insuget till ca 17 mm och med en Encarvi KL7 så gick den bra. Så bra att farbror blå la beslag på den
Med gott om plats vore den väl värd 4-6000:- men nu har jag ju ingen plats.
Sorry
Men efter att ha fått upp insuget till ca 17 mm och med en Encarvi KL7 så gick den bra. Så bra att farbror blå la beslag på den

Sorry

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ha,ha ja farbror blåvit jagar stora banditer ur samhällssynpunktpangerva skrev:Hade en DKW Hummel en gång. Precis som denna fast röd med trampor.
Sorry

-
Re: Vicky standard Vov 1950 (Victoria)
Motoreffekten är oförändrad 2,93hkr eller 2,2kw ,vridmoment okänt.
Vikt 116kg körklar.
Tomgången 3.125rpm och 45km/h vid 2.100rpm .
Har tidigare gjort ett eget avgastest med hjälp av en tvättplugg I avgasröret och den gick ändå på tomgången.
Vikt 116kg körklar.
Tomgången 3.125rpm och 45km/h vid 2.100rpm .
Har tidigare gjort ett eget avgastest med hjälp av en tvättplugg I avgasröret och den gick ändå på tomgången.