Vad har ni för väder?
Re: Vad har ni för väder?
Nu har man 9h för det har molnet till vid Dalälven. Vinden är tillbaka med. Är helt led bruten efter böka släpkärror och den senaste nr 6 Amazon yngsta har nu har.
2st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type samt DBS Sport. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Kall natt med minus 4,8 grader, nu 2,9 men blå himmel och sol så det blir väl bättre framåt dagen.
Hade 2c som lägst, nu 5c och soligt vid Dalälven
2st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type samt DBS Sport. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Vi hade sol och jättevarmt i förra veckan så i fredags stängde jag av pannan och värmen. Det var ingen bra idé för sen blev det aldrig varmare än tio grader och i natt hade vi två minus. Jag fick sätta på värmen i morse innan jag åkte till jobbet, för det var 15 grader inne.
April väder delux nu. Har 2 c nu så gissar på 0c eller nån minus grad.
Var i helgen en bra bit ner i Tyskland, några mil norr om Frankfurt och i går morse var där frost på en del hustak och parkerade bilar. Sett till hur långt före växligheten var där (jämfört mot södra Skåne) och hur mycket som blommade så kan den kylan ställt till det en hel del för växterna.
Andreas.